Welke jongensnaam vinden jullie het leukst? Het is ons 5e kindje. En ook laatste kindje. De andere kinderen heten C.harlotte (m) D.avick (j) S.téphanie (m) E.lise. (m). We zijn niet gelovig.
Benjamin. Leuk omdat het het laatste kindje is. En ook omdat Silvijn en Sem met dezelfde letter beginnen als S.téphanie... Dominick kan evt ook nog. Bij Dominique denk ik aan een meisje.
Ik vind Benjamin en Sem het leukst. Heb Benjamin gekozen omdat jullie andere kinderen ook namen met meerdere lettergrepen hebben. Eigenlijk vind ik dat zelf geen goede reden haha. Als Sem en Stephanie allebei post zouden krijgen zou t wel wat onhandig worden
Dank jullie wel voor jullie reacties! Het zal dan denk ik toch Benjamin worden. Betekenis is: 'zoon van het geluk'. Ik vind de naam wel leuk, maar ik wilde eigenlijk geen bijbelse naam. De andere kinderen hebben dat namelijk ook niet. Silvijn vind ik ook erg mooi. Dat zal dan zijn 2e naam worden.
Benjamin! Hele leuke naam en past ook bij de andere namen. Sem vind ik ook leuk, maar meer een mode naam en vind ik minder passen bij de andere namen? Silvijn vind ik ook mooi maar wat aparter
Dit, behalve dat Dominick dezelfde uitgang heeft als Davick. Daarom absoluut Benjamin wat mij betreft Mooie naam en past goed in het rijtje!
Benjamin! Super leuke naam. Sem vind ik niet bij de rest passen en Silvijn vind ik een vreselijke naam.
Had D gekozen maar toch veranderd in B. de namen met S vallen af voor mij vanwege C (ik ga uit van sjar- uitspraak) en S. En D heb je ook al. B vind ik ook een mooie naam, zeker als het het laatste kindje is