Jongensnaam Max

Discussie in 'Babynamen' gestart door flowertje36, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Wij hebben een zoontje met de naam Max. Hij is een lief, stoer mannetje en zijn naam past ook echt bij hem! Nog nooit een 'hondenreactie' van iemand gehad. Kan er ook echt niet mee zitten dat er ook honden zijn die zo heten. Gewoon doen dus!

2. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Prachtige naam, maar ik hen enorm bevooroordeeld. Mijn zoon draagt al 4 jaar deze naam. Iedereen die zijn naam hoort zegt altijd leuke stoere vlotte naam. Het past ook echt bij mijn Max. Blond jongetje, blauwe ogen, eigenwijs en enorm knap 😍. (Oke ik riep al bevooroordeeld haha ;).

Mijn vriend zijn tante heeft btw een hond met de naam Max, maar dat heeft ons niet tegen gehouden. We zochten een leuke korte stoere jongensnaam die we niet hoeven te spellen. Verder vinden we het ook belangrijk of hij nou putjesschepper wordt of directeur van een miljarden bedrijf, je niet raar wordt aangekeken ;). Max kan overal

Mijn Max zit nu op school en er zit geen enkele kind op school die zo heet (wel een Mats). Dus al is het een top 10 naam dat hoeft niks te zeggen ;).

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik heb niet alles gelezen, maar dat oude topic was van mij. Wij zijn toch voor de naam Max gegaan! Zoontje is nu 8 maanden en ben er helemaal blij mee! Ik zat inderdaad ook met de twijfel of het niet teveel als dierennaam gezien werd. Gelukkig niet! We krijgen alleen maar positieve reacties! (Alhoewel ze vast ook niet in ons gezicht durven te zeggen dat ze het een stomme naam vinden natuurlijk :D).
    Wat je alleen nu wel veel hoort is Max Verstappen. Wij hadden de naam al voordat hij in het nieuws was. Maar goed, dat waait ook wel weer over.
    Echt doen hoor! Super leuke naam!! :)

4. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoe vind je de naam Mexx?

5. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    En ik ken trouwens geen een hond die Max heet! Wel 2 kinderen!! En is een Leuke naam!

6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb het met Max juist helemaal niet, ken alleen een mensen-max, maar bijvoorbeeld met Bella en Indy weer wel. Denk dat het dus enorm afhankelijk is van je omgeving en wat daar veel voor komt.
    Mijn associatie is dus eerder met het oudklasgenootje van mijn dochter, en dat is echt een leuk kind, lief en stoer tegelijk!

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Mee eens

Deel Deze Pagina