We zijn vandaag 21 wkn zwanger maar komen niet echt verder met namen! Ik heb er een aantal die ik super vind maar dat vind manlief niks maar hij komt ook niks met iets anders. Onze zoon heet R.af. Opties die we hebben, R.af en M.irre R.af en Yuna R.af en Liv R.af en Liam R.af en Sill R.af en Dex Het mogen "aparte" namen zijn die (nog) niet te veel voorkomen! Het liefst max 2 lettergrepen! Ik ben benieuwd!
Girl: en Mex(x) en Fay en Jill en Noa en Zoe en Lois en Nova en Reza Boy: en Ché en Duuk / Duke en Eden en Jake en Josh en Kay en Roan en Sol en Vinz Maar Liv en Dex vind ik zelf super leuk!!
Thanks voor het mee denken. Leuke opties heb je alleen juist de namen die we leuk vinden zijn hier al in gebruik!
Juul Lexi Sil Lola Jada Suze Merle Kensi Jinte Pelle Ravi ( beetje raar bij raf eigenlijk) Wes Ty Mas Seppe Jon Jip Job Lex Ivan Melle Kian Abel Jurre
Lola hebben we ook al uitgesproken naar elkaar. Vind hem op zich wel leuk maar kan de naam op 1 of andere manier niet los zien van een sekssymbool en heb daarna ook telkens dat liedje in m'n hoofd. "Lola, le, le, le le Lola"! Haha. Wes ook leuk maar kan niet icm man zijn naam! Jula, onthouden we even.