Wij kunnen maar niet kiezen tussen de jongensnaam Mecx en Mason. Mecx vinden wij al heel lang leuk, maar sinds kort is Mason daarbij gekomen. De naam Mase vinden wij ook heel leuk, maar wij denken als je dan toch voor Mason gaat dat je het dan toch wel snel afkort naar Mase. Kunnen jullie ons jullie stem/mening geven?
Mex of mexx, liever 1 dan 2 maar mecx vind ik niet staan Mason zal idd naar mase worden afgekort dus voor die gekozen
Mex vind ik wel leuk. Niet Mecx, dat is wel heel vreemd gespeld en moet je dan uitspreken als Mek ks met eerst een k en dan een x, door die c ertussen. Als je Mex per se als Mecx wilt blijven schrijven vind ik Mason / Mace een betere optie. Maar Mex vind ik een leukere naam.
Mason, al denk ik wel dat je die naam over een paar jaar veel gaat horen. Maar Mecx, zeker met deze schrijfwijze, vind ik niet leuk
Mecx, Superleuk! Werk nu 13 jaar in het onderwijs en heb beide namen nog nooit gehoord. Mecx vind ik wat liever klinken. Bij Mason denk ik eerder aan een schoffie
Als Mex/Mexx vind ik het wel een leuke naam en anders desnoods Makz Mecx spreek je uit als Mek-ks en klopt grammaticaal niet en het staat ook niet mooi. Mason vind ik een hele leuke naam!
Vind ik leuker dan Mecx! Mecx is apart gespeld en de uitspraak is inderdaad anders. Maar als ik tussen Mex en Mason moet kiezen, kies ik nog steeds voor Mason
Ik heb gestemd op Mason, Mace is ook tof! Of Jace... Mex vind ik ook gaaf, maar dan wel zo geschreven.
Haha, dat is niet best . Maar als we Mase zouden doen zouden we het spellen met een S, dus Mase ipv Mace.