Ik ben op zoek naar mooie meisjesnamen die met Au- beginnen. Ik heb hier al een lijstje die jullie mogen aanvullen/beoordelen: Aurelia Aurélie Aurea / Auria Aurela / Aurella Aureline Auke Aulani Auruna Aurica Aurora Aubrey Audrey Alvast bedankt! Eos
Audrey (weet niet meer hoe t nou precies stond) En aubrey vind ik echt heleeee leuke namen Vooral audrey eigenlijk hihi maar goe ben dan ook echt gek op de Y
Aukje (Nederlandse meisjesnaam). De oorsprong van deze naam is onzeker, kan een bakernaam zijn (naam die in de kindermond is ontstaan en later een officiële naam werd).
Eos, Ben je op zoek naar een meisjesnaam met Au voor je kindje of gewoon geintereseeerd? Ben wel benieuwd
Het is wel voor een mogelijk kindje, maar ik ben nog niet zwanger... Maar ik ben ook gek op namen en mochten we ooit een meisje krijgen, weten we ook al de eerste naam (en nu ben ik op zoek naar een mooie tweede naam). Dus ben ik eigenlijk altijd op zoek naar nieuwe leuke namen!
Leuke namen! Aurélie, Aurelia en Audrey staan ook op ons lijstje met meisjesnamen! Wat vind je nog van Audrina en Alana?