Al toen we zwanger waren in 2009 hadden we voor een meisje al een naam alleen was ik toen zwanger van een jongen. Nu ik dus zwanger ben van een meisje waren we snel klaar met de naam. Tot dat er dus op 1 letter na iemand in de Fam. Dus die naam ook aan hun dochter hebben geven. Kwamen toen op een andere naam maar voelde me er toch niet helemaal lekker mee dus met veel twijfels weer opzoek naar andere naam. Wel gevonden maar liefst wil ik me meisje gewoon noemen naar de naam die we in 2009 al hadden en dan het commentaar maar voor lief nemen. Wat zouden jullie doen ? Gewoon ons 2009 naam gebruiken of een andere naam waar toch nog best wel twijfel aan zit en niet helemaal goed voelt? Ik weet het gewoon echt niet kan toch niet blijven veranderen van naam? Het gaat trouwens om de namen Inouk Ilana Lise .
ik weet niet of je veel contact hebt met dat familie lid anders het lekker voor lief nemen en naam nemen die jij zo graag wil. zou dan wel even vertellen aan die familie dat je ongeveer de zelfde naam wil.
En het meisje in de Fam. Heet zeker Anouk? In dat geval zou ik gewoon lekker voor Inouk gaan! Heel andere klank en beeld en 'soort' naam!
Als het om de tweede naam gaat zou ik het sowieso gewoon doen. Die gebruik je in de praktijk toch niet.
Gewoon geven. Of Ilana moet de roepnaam zijn en Lana het kindje van een broer of zus. Maar als het een achternichtje is zou ik het gewoon doen hoor. Helemaal als Ilana de 2e naam is.
Gewoon doen!! Wij waren er ook al uit dat we ons zoontje Mees wilde noemen en toen beviel een nicht van mij van haar zoontje en die noemde zij Moos... tja... lijkt er ook wel op, maar om dan je favo naam daarvoor op te geven, niet doen hoor! Gewoon lekker jullie mooiste naam geven aan je kindje! Ik heb zo n grote familie.. dan zou ik straks geen naam meer over hebben
Het gaat om een tweede naam die nog anders is ook qua schrijfwijze en klank..... Daar zou ik het zeker niet om laten.