Hoi hoi, Wij zijn net zwanger en mijn gevoel zegt heel sterk dat dit een jongetje wordt. Het is nog vroeg maar toch ben ik al aan het denken over namen omdat ik het voor een jongen veel moeilijker vind dan voor een meisje dus..... kom maar op! jongensnamen met de ie of y op het eind!
Anthonie / Anthony Bennie / Benny Bentley Billie / Billy Bodhi Bowie Bradley Casey Charlie Cody / Codi Danley / Denley Danny / Denny Davey / Davy / Devi Donny / Donnie Eddie Ferdi Ferry Finley Freddie / Freddy Harvey Henry / Henri Jamie Jessy / Jessie Jimmy / Jimmie / Jimmi Joey Jordy / Jordi Jori, Jari, Jiri Lenny, Lemmy Lesley Lowie Mikey Noury / Nouri Quincy Railey / Raylee Ramzi / Ramsey Remi Revi, Ravi Ricky / Ricki Riley Robbie Rodi / Rody Rudi / Rudy Sami Sammie / Sammy Semmy / Semmie Sidney Sonny Stanley Thierry Timmie / Timmy Timothy Toby / Tobi Tommie / Tommy Tony / Toni Veli Vinny / Vinnie Wesley Willy / Willie Youri / Joeri Ziggy
oeh er staan al heel wat leuke namen tussen! Thanks! Nu nog mijn mijn man in gevecht Er staan ook heel wat namen tussen die ik juist voor een meid stoer vind dus mocht het toch een meisje worden dan kunnen we ook vooruit. Nu kwam mijn man nog met de naam Tommie. Want als ie groot ie korten ze het toch af naar Tom. Bij deze naam twijfel ik wel want Tom vind ik niet zo heel leuk maar Tommie weer wel. ppfff blij dat ik nog lang kan nadenken! groetjes Mik
Dani (zo heet me zoon haha) Yari ? (zo gaat onze 2de heten mocht t een jongen zijn.. waarschijnlijk we zijn er nog niet uit) Succes met kiezen