Ik vind X namen altijd verwarrend vanwege de uitspraak.. En als je Xyano doet zal hij altijd moeten spellen. Hoe willen jullie de naam uitspreken?
Xander is de enige naam die ik enigszins mooi vind, beginnend met de X. Is er een speciale reden waarom de naam met een X moet beginnen?
Ik zou gewoon de naam kiezen, die jij het mooist vind. Wat heb je er aan als andere mensen Xander mooier vinden, maar jullie liever een naam als Xyano horen. Dan ga je een naam kiezen, die jullie zelf niet mooi vinden, alleen vanwege anderen. suggesties : Xabian Xanchyro Xadrino Xaviën Xencio Xaviendo Xaviël Xemme Xero Xinto Xevynio Ximairo Xaveiro Xaviro Xavion Xevayro Xyan Xanthias Xolani Xaven Xaylan Xelton Ximeno - Xymeno
Xyano doet me denken aan xylofoon Ik denk dat je kind de naam altijd mag spellen en uitleggen hoe je het uitspreekt. Veel mensen hebben denk ik moeite met de X in NL. Alsof je een kat weg jaagt, zo klinkt het voor mij Kss(t). Xander vind ik nog wel gaan.
Vanwaar de letter X als ik vragen mag? Als je nou gewoon voor een naam valt snap ik dat nog wel, maar van alle letters die het alfabet telt zou ik zelf nooit de X uitkiezen, vervelend uit te spreken als begin letter. Opzich vind ik Xavi en Xander de enige namen die nog kunnen, maar ook niet mooi. De naam die jij noemt vind ik echt ontzettend lelijk, maar als dat jullie naam is kan het gewoon het lijkt niet teveel op Sylvano.
Waarom per se en X inderdaad? Ik zou ook gewoon eens andere letters overwegen en kijken of daar misschien dé naam bij zit. Liever een prachtige naam zonder X, dan een 'mwa'-naam met X, toch?
Xander. Xem Persoonlijk vind ik namen met een X als begin letter niet mooi. Als Xyano voor jullie de naam is moet je het gewoon doen
Xyano vind ik niet zo'n mooie naam. Ziet er voor mij uit alsof je iets anders wilde dan Dylano of Keano. Ik zou als je dan toch voor een X wilt gaan voor iets als Xavi gaan. Dat vind ik overigens ook een veel nettere naam. Namen die eindigen op Ano en Lano vind ik persoonlijk echt afschuwelijk.