+1! Joh en niemand zegt dat iedereen die z'n kind iets met Dj noemt per definitie dom of ordinair is, waar staat dat? Beetje lezen en je niet meteen aangesproken voelen.
Ik snap de moeilijke spellingen ook nooit zo goed. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Maar ik krijg niet meteen een bepaald beeld bij een geknutselde naam of een naam met een Y erin. Het valt me hier op t forum vaak op dat al gauw een naam als ordinair bestempeld word zodra het maar even unieker en anders is dan de Sophie's en Brammetjes .. @Skatje ik lees heel goed hoor mijn reactie was puur sarcastische bedoelt ik weet namelijk zelf ook heel goed dat niet iedereen bedoelt word maar dit was nu al de zoveelste keer dat ik hier zulke dingen lees. Maar zoals ik hier boven al opnoemde niet alleen Jay namen maar Ook namen die maar iets anders zijn worden hier al vaak als geknutseld of ordinair bestempeld.
Dat gebeurd inderdaad vaak en dat is jammer maar veel mensen vragen hun mening wat wij van de naam vinden. Veel orginele namen zoals Lincoln of Julotte en zelfs orginele Afrikaanse vind ik vaak leuk maar als iemand vraagt wat ik van Chanaicely( of iets in die trant) vind dan geef ik mijn mening in de hoop dat diegene snapt dat die naam door veel mensen erg vreemd gevonden word. Niet omdat ik deze vrouw wil kwetsen, helemaal niet zelfs, daar beleef ik geen lol aan. Maar in de hoop dat haar kind met een iets geaccepteerde naam een iets makkelijker leven krijgt. Mensen zijn nou eenmaal vaak keihard en dat wil ik zo'n klein kindje graag besparen.
Maar ik snap ook dat het door veel mensen heel erg als afkraken word gezien en daar ga ik ook wel opletten. Djayden is misschien wel erg trots op zijn naam en leest dan op internet dat zijn naam en soms hij als ordinair word gezien en dat vind ik ook best sneu wat dat is natuurlijk niet zo.
Mij persoonlijk maakt het niet uit of iemand nu Annelotte of Djivanah heet. Maar het is een feit dat mensen wel 'afgerekend' worden op hun naam. Wij hebben daar wel rekening mee gehouden met het kiezen van de namen. Je kunt een naam zelf nog zo prachtig vinden, maar als je kind daardoor een stempel krijgt... Dus ik zou het persoonlijk gewoon op J houden ipv Dj.
Ik zou persoonlijk ook gewoon voor de J gaan in plaats van Dj. Snap ook niet zo goed waarom je dit per se zou willen
Volgens mij is ze er al even over uit hoor, wat voor naam het wordt. Dus das fijn kan t hier ook weer wat rustiger worden
Ja ik denk dat je dan voor veel namen met een J gewoon een D kunt plakken. Ik hou er persoonlijk niet zo van, voet alsof dat echt niet klopt. Edit: zie dat je er al uit bent...!
Was wel grappig om te volgen (maar niet heus) De opstartster vroeg alleen suggesties voor namen met Dj en vervolgens wordt er ongevraagd pagina's lang gesteggeld over het wel of niet ordinair zijn van dat soort namen. Dat was helemaal niet de vraag van de startster. Ben wel blij dat ze een naam heeft gevonden.
Nee, dat was niet de vraag van TS maar ik denk wel dat ze wist dat dit zou gebeuren. Je kunt namelijk voor elke Engelse naam met een J een D zetten en die zijn er genoeg. Ze wist volgens mij allang wat voor stijl ze wilde dus of ze echt op suggesties zat te wachten? Eerder op reacties op de stijl naam zodat ze er boven kon staan (er staat ook niet voor niks zo'n grijnzende smiley voor de titel). En dat recht heeft ze natuurlijk ook. Maar anderen mogen ook gewoon zeggen wat ze ervan vinden. Dat is het leuke van zo'n forum.