Cas!! Hoor ik veel minder vaak dan Sam, dus heeft alleen al daarom voor mij de voorkeur. Daarbij vind ik het gewoon een lekkere, krachtige naam. Sam vind ik zachter, beetje liever.
Oeh, het het spant erom zie ik. Moeilijke vraag hoor. Ik heb gestemd op Cas, al vind ik de langere varianten van beide namen mooier, Samuel en Caspar. Maar daar vraag je natuurlijk niet om . Succes met de keuze!
Haha, moet wel lachen om jullie, de stand is nu 16 -16 haha. Dat over dat Sam liever klinkt wat iemand zegt vind ik ook, maar het is inderdaad weer populairder dan Cas. De langere varianten vind ik inderdaad niet zo, lekker kort en krachtig. Buiten dat doet Casper met aan het spookje denken
wij hebben beiden namen overwogen, maar besloten dat als we nu weer een jongen krijgen deze Sam gaat heten.
Ik vind Cas stoerder dan Sam, bovendien worden meisjes ook nog wel eens SAM genoemd en ik houd niet van de namen die voor beide geslachten kunnen... dus: CAS (of KAS)
Dat was ik, die dat zei, maar dan wel als reden om juist voor Cas te kiezen Ik hou van beetje stoere namen en dat vind ik Cas zeker. Moet dan ook altijd een beetje aan Cas Jansen denken ; erg leuke man, vind ik!
Haha, Cas Jansen ja. Leuke associate . Gister hoordei k ergens Cas Spijkers, dat deed Cas in achting dalen . Bedankt voor jullie meningen! Ben er echt nog niet uit hoor, vriend neigt naar Cas. Kas vind ik niks, dat is de afkorting van kassa .