Hoi Dames, Ik heb nog even de tijd maar wordt er nu al een beetje moedeloos van, welke naam moeten wij gaan geven aan onze zoon straks. Ik vind het zooooooo lastig. Het is het allemaal NET niet...er is maar 1 naam die wij echt heel leuk vinden maar niet gaan gebruiken omdat hij teveel voor komt en laatst ook al in onze omgeving is gebruikt. Dit is de naam Daan. Ook Dani vonden wij leuk maar is pas binnen de familie gebruikt DOMPER! Wie o Wie kan er nog even een leuke jongensnaam uit zijn hoge hoed toveren? Max, Daan, Luuk enzo vinden wij dus wel leuk maar gaan het niet worden (om even aan te geven in welke hoek wij zoeken) Het moet dus geen D'jalano of iets worden Bedankt voor het meedenken! * Oh en ben de hele lijst van svb al af geweest, zullen de hormonen wel zijn al die afwijzingen hihi
Stan, Finn, Lars, Mees, Tim, Tom, Bram, Ik heb de namen Daan en Luuk in mijn omgeving inderdaad ook heel veel gehoord.
Wij gaan waarschijnlijk voor Hugo. Wij vonden jorrit erg leuk maar viel helaas af. Vind het ook super moeilijk.
Zitten een paar hele leuke namen tussen helaas zijn die al in gebruik, mijn neefje heet Bas...mijn hond heet Dexter...dus dan vind ik Dex niet bij passen...hihi en Koen & Thijs zijn ook neven Hugo vonden wij ook leuk alleen begint onze achternaam met een G...en dan vind ik Hugo, Gijs, Tygo enzo niet bij onze achternaam passen...veel te veel al die G's Maarrrr het zijn wel leuke namen! Zo lastig! Bedankt voor jullie reacties, lief dat jullie met me meedenken!
Stijn, Lars, Thijn? Uhm Hugo, sorry doet me aan wijn denken... (nu een populair drankje) dus als ik die naam hoor denk ik: dat zal wel het favoriete drankje van moeder zijn geweest...
Rens, Jens, Davi, Tijl, Teun, Jaap, Maarten, Sep, Bjorn, Just, Loek, Hidde, Jurre, Mees, Ravi, Thomas
Ik weet niet of het te apart is..... Maar wij vinden Daan ook heel leuk.. Maar zochten toch een aparter randje.. Wij hebben nu déan op 1 (uitspraak dee-an) vind het toch wel Hollands klinken met een twist, misschien heb je er wat aan
Chris vind ik erg mooi. Ik zou me niet laten tegenhouden voor Hugo i.v.m. een drankje dat nu even populair is (ik had er tot voor een week geleden ook nooit van gehoord), maar met jullie achternaam klinkt het inderdaad minder.
Ik ben op zo'n JA DAT IS HEM momentje aan het wachten, maar misschien komt die wel niet en moet een naam gewoon even wennen? Ik vind het ook zoiets ''groots'', een naam is voor altijd...en daar moet ons kind wel tevreden mee zijn...(ja sorry maar ik kan me haast niet voorstellen dat een kind met de naam G-Lion daar later blij mee is...en die bestaat hé die naam... :O
Ik heb hier al hele leuke suggesties tussen zien staan, vind Bram, Lars, Luuk hele leuke hollandse namen. Verder ben ik niet zo goed in verzinnen, want ik hou van klassieke engelse/amerikaanse namen dus dat is meestal het eerste wat in me opkomt haha Het is denk ik ook wel gewoon een kwestie van wennen idd Bij mijn beide meisjes heb ik tot vlak voor de geboorte getwijfeld tussen 2 namen. Voor een jongen heb ik het nu al klaar liggen, maar voor een meisje is het weer twijfelen tussen 2 namen haha