Julian is toch ook een Engelse naam? Ik dacht aan Jort Jonathan Job Joppe Jakob Joris Jeroen ( leuke retro naam) of Jelle?
Jacco Javier Jannick Jairo Jesse Jorrit Jurre Jorrick Jordy Jelmer Jeroen Joachim Jochem Jonah Jim Jules
Ik wilde Jonas en Julius voorstellen nu dus maar Joris, Jelle, Jorrit, Jacob, maar die zijn allemaal al genoemd.
Julius Jules Jens Jasper Jesper Jarno Jim John Jerry Jack Jax Jurre Jørn Jarn Jaap Joop Jop Job Justin Joost Jake James Jakey Jeff Jeffrey Joery Jessy Joep Joris Jos Jamie Jari Jeremy Jacob Joey Joel Jürgen Jan Jesse Jayden Jaylen Jelle Jelmer
Bedankt allemaal voor de vele suggesties! Er zitten zeker leuke tussen. Onder andere Jacob, Jacco en Joachim vind ik mooi! Julian vind ik op z'n Nederlands uitgesproken geen Engelse naam. Het is een veelgebruikte naam in Nederland die een christelijke oorsprong heeft. Ik vind bijvoorbeeld Jaeden (Djeeden uitgesproken) echt Engels en niet bij ons passen.
Oh en Jasper kunnen we helaas echt niet gebruiken. Dat wil mijn man ook echt niet. Jesper komt ook al voor in de omgeving en bovendien vind ik Jasper dan veel mooier.