Hi iedereen, Mijn man en ik hebben al jaren een hele leuke meisjesnaam in gedachte. Die wil ik liever niet noemen maar begint met een N. Dit is voor ons een hele mooie lieve krachtige naam. Alleen komen we er niet uit qua jongens namen en liggen we totaal niet op 1 lijn. Ik vind Jake bijvoorbeeld wel leuk, maar mijn man vindt dit weer rijmen op cake Nolan kan ook maar ziet ie ook niet zitten. Maar verder vind ik niks leuk.... Voor mij springt er maar 1 naam uit de bus en dat is Nando! Dit is afgeleid van Fernando en zo heeft onze eerste kat geheten. Helaas leeft deze kat niet meer en om hem toch te eren zou ik graag deze naam willen gebruiken. Ik vind het ook een mooie bijzondere naam die je niet veel hoort. Helaas wil mijn man dit niet omdat hij dan juist altijd aan onze kat herinnerd wordt. Wat nu dus? Ik ben bang dat we hier niet uit gaan komen en zijn al jaren aan het twisten hierover. Het liefste zou ik dit wel voor onze zwangerschap opgelost hebben, zodat we tegen de tijd dat het zover is, we ons bezig kunnen houden met andere dingen en natuurlijk kunnen genieten. We zijn al meer dan een jaar bezig en hopelijk is het snel raak. Ik vind een naam met een N mooi omdat ik dit een aparte letter vind en ik hoop dat hier een mooie bijzondere jongensnaam mee gemaakt kan worden. Willen jullie ons uit de brand helpen?
Is dit misschien iets ? Nander Nio - Nyo Nino - Niño : (nie-noo - nien-joo) Nuno - Nuño : (noe-noo - noen-joo) Nelo - Nelio : komt van Cornelio Nardo - Nard : komt van Bernardo - Bernard Nilo Nello Neo Nathéo Nereo Nerino Nevio Nyano Novan Nim - Nimm Nian Nikai - Nikay Nelson Nikolai Niven Narvid Nathys Noïc : (noo-wik of noo-wiek) Noam Noaz Nathan - Natan Nayten : fonetisch op z'n Engels Nelton Nilan Nodin Norian Norwin Nesta Nev : komt van Neville of Nevin Niels - Nils Nick - Niek Nolin Nordin Nordian Zelf vind ik Nander en Nilo wel mooi
Ik zou zeggen genoeg tijd tijdens zwangerschap. Wie weet kom je dan leuke naam tegen of vind partner bepaalde naam opeens ook leuk omdat hij er nog eens over na gaat denken. Dus maak je nog niet druk. Jongensnaam duurde bij ons ook wel ff.
Ja sorry wij houden niet van oudbollig. Meer modern en hip, maar geen hypenaam die in de top 10 staat. Alvast heel erg bedankt voor alle reacties!
Heel veel positieve reacties gekregen op de naam van onze jongste: N.oam én komt niet eens voor in de top 100
Heel veel positieve reacties gekregen op de naam van onze jongste: N.oam én komt niet eens voor in de top 100 Succes!