Ik vind Noan klinken als 'know one' en zou dus niet voor deze naam kiezen. Nando vind ik best leuk klinken eigenlijk...
Ja maar Noam klinkt als...nowam... Ja Nando is een topper Ook vonden we Colin wel leuk. Maar is denk ik te kak voor ons, niet passen. Nolan is ook leuk, maar alles wat ik leuk vind, vind mijn man niks en andersom....
Beepje, denk wel dat 1 van mijn voorgangers gelijk heeft. Wij hadden het ook al over namen voordat ik zwanger was, en het leek dat alle namen die ik wel leuk vond, mijn man niet wat vond. We zijn er toch uitgekomen, ook bij een jongensnaam. Maarehm.. de N is een mooie letter, maar pin je daar ook niet op vast hoor. Voor hetzelfde geld 'voelt' het straks heel anders als je zwanger bent.
Ik vind trouwens Noam die hier werd genoemd wel erg leuk!! (ga m zelf ook op mn lijstje zetten voor een evt. volgende)
Ik weet niet welke namen er al in dit topic staan, dus er zouden eventueel dubbele namen tussen kunnen staan. Deze jongensnamen vind ik mooi : Naïm Nande Nathan Neal Neville Noam Nohle Noïc Nolan (Engelse uitspraak)
Ja Sitalita is dat zo, dat je er dan mss anders over denkt? Ik denk dat je er dan nog serieuzer mee bezig bent. Maar ik ben een hee grote twijfelaar behalve bij de meisjesnaam. Maar genoeg andere leuke namen hoor! Maar deze springt eruit voor ons beide. Daarom ook de N voor een jongen, vind het een mooie klank of zo.
Op zee van namen zag ik dat ze zeggen dat de uitspraak Nowam zou zijn maar daar ben ik het helemaal niet mee eens! Wij spreken het uit zoals je het schrijft, dus No-am.
Heel erg bedank voor jullie input. Ik ben er denk ik wel uit! Nu mijn man nog overtuigen....en natuurlijk zwanger worden!!!
Klopt en Noan spreek je uit als No-an of No-un xosls Roan ik weet ook niet hoe ze aan de w komen? Succes met zwanger worden Beepje
Ik denk dat die w klank er vanzelf inkomt met vaak de naam uitspreken. Is minder vermoeiend denk ik dan Ro-an etc...