Hoi dames! Wij komen er maar niet uit! Bij ons oudste waren we er zo uit en nu lijken we niks leuk te vinden. M'n man noemt namen als: Daantje en Guusje (vind ik niks). Ik vind namen als Indy, Mila, Ise, Zoë, Cato leuk. Deze zijn alleen of te populair of al vergeven in onze omgeving. Ook namen die afgekort zijn vind ik in ieder geval leuk. Zoeken dus inspiratie! Niet te populair, kort, lief/stoer, geen exotische naam. Wie helpt ons verder ? Oja onze oudste heet E.vy
Lize - zo heet m'n nichtje Fenne - muah Liz - ja ! Leuk ! Nora/Noor - leuk ! Maar populair ? Ik ken er al 2 Liva - te exotisch Ziva - te exotisch June - nehh Saar - leuk! Maar zo heet de hond van onze vrienden
Lola - doet me denken aan een foute actrice :s Nova - ken ik al 3 van Sterre - nee Fem - muah maar komt wel in de buurt ! Merle - leuk als 2e naam.. Floor - leuk maar populair
E.vy & Ava E.vy & Ayla E.vy & Cleo E.vy & Dana E.vy & Dewi E.vy & Fay E.vy & Gwen E.vy & Ize E.vy & Jade E.vy & Jana E.vy & Jess E.vy & Jill E.vy & Jula E.vy & Kate E.vy & Mia E.vy & Nena E.vy & Nila E.vy & Nika E.vy & Nina E.vy & Rosa E.vy & Vera
Liz zo heet ons dochtertje ook we zijn er nog steeds heel erg blij mee en de reacties waren en zijn ook erg leuk!
Houdt je man meer van namen waar je mee kunt verkleinen soms? Daantje; Guusje? Trouwens ook namen met een mannelijke tint; maar door de verkleining toch weer vrouwelijk? Elin, Lynn? Dané? Jade? Yana/Yara? Maud? Suze? Sarah? ipv Saar/Saartje? Lyse? Gwen? Elsa/ Else/ Elze/ Ella? Heb je al eens op ZeeVanNamen.nl: De mooiste meisjesnamen en jongensnamen voor jouw baby. Kies uit meer dan 24.000 namen. gezocht? dan kan je ook aangeven welk karakter je het wil geven (bijv exotisch, stoer, tijdloos) en dan of het kort/lang moet zijn. Ik vind m heel handig; al komen daar onze namenkeuzes niet vandaan
Thanks! Ja daar heb ik inderdaad gekeken.. en helaas geen wauw gevoel bij geen een naam. Heb ook het grote namen boek al doorgespit, maar helaas ;p Ben gewoon te kieskeurig vrees ik en we hebben zo een gigantisch groot sociaal netwerk dat bijna iedere leuke naam wel voorkomt bij iemand anders en daardoor al af valt (zoals Maartje, Lize/Ize, Saar/Sarah). Nina vind ik ook erg leuk.. maar geen wauw. Lastig hoor die namen! We hebben de 2 leukste namen gewoon al aan onze dochter gegeven Mn man houd niet echt van 1 type namen.. hij kwam ook al met Leonie.. maar dat vind ik echt niks.
Onze oudste dochter heet senna. Krijgen we alleen maar leuke reacties op. Makkelijk te schrijven maar toch uniek en wij horen het niet heel vaak.
Dochtertje van onze vrienden heet Mayla. Vind ik ook erg mooi, maar is hier al bezet dus. Iets voor jullie?
Vind je t heel erg dan als je een naam hebt die in je omgeving ook voorkomt? Als jr de naam toch echt heel mooi vind. Gewoon doen hoor. Liv Lynn Tess Noa Cloé Beau of bo Sam Saar Floor Mees