Hoi dames! We hebben nog even de tijd, maar ik ben echt inspiratieloos wbt meisjesnamen. Ik lijk niets leuk te vinden... We hebben een paar namen die eventueel zouden kunnen, maar ik ben met geen van die namen echt blij. Een naam voor een jongen hebben we al wel bedacht. Maar we laten ons wbt geslacht verrassen bij de geboorte, dus moeten ook een meisjesnaam paraat hebben, haha. Ik ben op zoek naar wat inspiratie! We hebben wel een lijstje met wensen... -Geen ultrakorte naam -Mijn ouders moeten de naam goed uit kunnen spreken. Engelse namen vallen daarom al af, hele ingewikkelde namen ook -Geen naam met de beginletter S. Ik vind twee kinderen met dezelfde beginletter niet zo leuk. -Geen variant op Roos -Geen heel populaire of heel aparte naam Als opties hebben we tot nog toe Meike en Lena... Vind ik op zich wel mooi, maar ben er nog niet weg van...
Er passen echt heeeeeel veel namen binnen die eisen Waar ik aan denk bij Lena en Meike zijn het volgende soort namen: Eline Sara Lotte Bente Myrthe Mara Eva Lea Linde ....
Jolijn, Jolein Fenna, Fenne Hanna Imke Linde Lise, Lize Lieke Nienke Femke Marit Bente, Benthe Lana Mila Ella, Elle Tara Isa Mirte, Mirthe
Leuke namen, vooral Lena. Dinah Belle Nienke Lian / Lianne Else Mikki Esmee Nova Tesse Vieve Dana Milou Fleur Lisa Lauren
Jolien Mandy Julia Nina Anouk Rena Rezia Regina Mylena Laura Layla Ayla Mieke Kim Hanna Lieke Lisa Vera Dana Lilian
Lena eg leuk Misschien ? Enora Elisa Livia Merle Leyla Dionne Diede Rona Iris Kyra Jente Lindy Carice Karlijn Nienke Carly Rachel Reva Jasmijn Katie