Ik ben ook veel te kieskeurig, misschien moeten we maar gewoon een andere naam zoeken, zonder ie klank. Vind Robert of Luuk erg leuk, klinkt er ook wel bij of niet?
Robert vind ik echt niet leuk. Luuk daarentegen wel en past ook goed bij de rest van de namen. Succes met het maken van een keuze!
Vind dat je andere 3 zoons mooie namen hebben, past super goed bij elkaar! ben dr van overtuigd dat jullie een mooie naam erbij kunnen vinden! Vind Luuk er trouwens leuk bij passen!!! en een leuke naam! (geweldig zeg dat je 4 zoons hebt!!! Zou ik ook wel willen, in de toekomst haha! eerst manlief maar eens lief aankijken )
Niels, Emiel, Milan en Dinand. Op 1 of andere manier rolde dat er meteen uit toen ik je rijtje zag. Ik vind die naam er zo goed bij passen. Maarja, moet het wel in je straatje liggen natuurlijk
Dank je, vind ze ook mooi passen, en Luuk past er ook mooi bij, die gaat het worden! Is wel stoer he 4 boys! De meiden komen vanzelf als ze een jaar of 16 zijn, haha. Liefs Moons
- Niels, Emiel, Milan en Wietse. - Niels, Emiel, Milan en Michiel - Niels, Emiel, Milan en Tobias - Niels, Emiel, Milan en Reinier - Niels, Emiel, Milan en Ian - Niels, Emiel, Milan en Kieran - Niels, Emiel, Milan en Liam
Leuke naam geworden! Ik vond het ook altijd een super naam! Tis dat mijn vriend al Luc heet, dus dan is het wel erg raar, hahahaa.