Wat fijn dat Revi hier goed ontvangen wordt, op internet lees je bakken kritiek. Maar ik vind die naam nog steeds het leukste
Ik vind Revi juist leuk. En kritiek krijg je in meer of mindere mate weleens. Pech voor de mensen die t niet mooi vinden.
Ach ja, van dat soort kritiek moet je je niets aantrekken. Het is jullie zoon, jullie naam. Ik vind 'm hartstikke leuk en vlot. Echt, laat je niet leiden door meningen van anderen hierin en vooral niet van onbekenden die op internet waarschijnlijk alleen maar azijn spuwen en zeuren
Revi volg je hart! Als dat hem is. En anders misschien Levi Nick Niek Jens Maes Reza Yves Mels Axel Luke Joey Brent Mike
Pb ontvangen. I.m.o. passend bij de namen van je andere kids: Nemo (uitgesproken als nie-moo, maar als je dat prefereert kan nee-moo natuurlijk ook ) Leon Leo Boet Epke Koen Loek Mels Rens Jens Edo Ewoud (wel 5 letters, evenals alle suggesties hieronder ) Lasse Jitse Jelte Brend/ Brent Bernd/ Bernt Joep vind ik ook leuk maar iets te naast de naam van je zoon. En Revi vind ik leuk passen bij de namen van je kids!