[FONT="]Hallo lieve allemaal! Wie kan mij helpen brainstormen? Ik ben opzoek naar een meisjes en een jongens naam. Voorkeur gaat uit naar een naam met een 'y' erin. Alvast bedankt & Liefs. [/FONT]
Mylene Elyssa Lyanne Madelyn Laryssa Lyvia Chelsey Jayden Ryan Levy Brody Jayson Mayson Bovenstaande namen spreken mij wel aan. Andere suggesties zijn van harte welkom.
Vayenne Elyn Jaylin Elaysa Evy Emy Ylana Sylvie Sylvana Phylicia Kayleigh/Fayleigh Faye Bradley Finley Flynn Caylen Daley Tyler Kay Zayn
Ik zou zeker geen M.ylana en dan een Mylene doen, veel te veel jut en jul gehalte. Amyntha Dayenna Fayenna Myrthe Thyrza Ayden Byron Dyon Caylen Kyr(i)an Levy R(a)yan
Bedankt meiden. Zal vanavond even het lijstje aanpassen, er zitten weer een aantal namen tussen die mij wel aanspreken! Meer suggesties en inspiratie is altijd welkom.
Mylene Elyssa Lyanne Madelyn Laryssa Lyvia Chelsey Fayenna Elaysa Jayden Ryan Levy Brody Jayson Dyon Bradley Bedankt tot zover voor het mee denken!
Even tussendoor.... Larissa en Lianne vind ik er met Y erg geknutseld uitzien en allebei ook een beetje outdated vind de andere namen veel leuker en meer van deze tijd
Cyla Danyka Daryna Emily Jasmyna Kamyla Larysa Livy / Lyvie Lucy Lyna Noemy Nyka Nyna Olyvie Rozalya Sabyna Sofya Sylvie / Silvy Symona Valery Veryca Ylinka Yna Ysidora Yva, Yvana Antonyn Benjamyn Borys Cyril Dalimyl / Dalymil Damyr Daniyel Danylo Dariyo Davyd Denys Doriyan Edy Emyl Fabiyan Ferdynand Floriyan Gabriyel Iliya Isaya Jaromyr Joakym Jyri / Jiry Kamyl Kazimyr / Kazymir Luciyan Lybor Nyko Radomyr Radym Sebastiyan Sylvester Sylvio / Silvyo Symeon Symo Tybor Vyktor Vylim Ygor Yvan Zyvko
Meisje: Vyanne, Eleny, Dayenne, Wynanda, Ayesta, Katelynn, Talysha, Omayra Jongen: Caylan, Flynn, Rory, Yannick, Yuriaan, Sylvester, Eloy, Boyd, Rowdy, Mayson
Wow! Een hoop nieuwe namen die mij zeker aanspreken. Morgen maar weer even het lijstje met potentiële namen aanpassen. Bedankt dames jullie zijn top!
♀ Mylene Elyssa Lyanne Madelyn Laryssa Lyvia Chelsey Fayenna Elaysa Kayleigh Katelynn ♂ Jayden Ryan Levy Brody Jayson Dyon Bradley Floryan Lieve meiden bedankt voor jullie reacties en inspiratie, hier kan ik wel wat mee![FONT="] [/FONT]