Leuk ! Ik ken alleen twee Stefanies die ik beiden Stef noem. Daardoor toch een meisjes associatie, wat natuurlijk totale onzin is.
Prima naam toch? Geen associaties, hooguit Stef Bos maar denk dat je dat bij de meeste namen wel houd
Ik vind hem altijd wat oubollig klinken. Een beetje boers. Zie dan een oude man met een geruite pet op voor me . Maar hé, gewoon doen hoor als je hem leuk vindt . Verschillende mensen hebben verschillende smaken toch?
Ik moet denken aan een zuip spelletje Stef Stuntpiloot van tijdens Mn studententijd. Niet direct de meest positieve associatie als het gaat om kinderen haha.
Neeeeeee écht drie keer niks! Vriendin van me heeft een tweeling en één van de twee hebben ze zo genoemd Ik vind dat dood- en doodzonde dat ze uitgerekend deze naam kozen uit alle veel mooiere namen op aarde, maar ja, zíj vinden m mooi en het is hún zoon dus heb er weinig over te zeggen though Stef doet me denken aan: - een vrouwennaam (afkorting Stefanie of Steffie) - hard klinken - ook als ik aan een jongensnaam denk, een afkorting (Stefan/Stefano) - Stef Bos (zanger)