Waw wat een lijsten, daar kan ik wat mee!! Het is nog steeds erg moeilijk haha, 't is ook wat met die y obsessie van me.. Vind Bódy, Boyan, (stonden al op mijn lijsjte, maar mijn man is niet enthousiast) Mylo (is alleen weer van die zanger toch?...vind het mooi als [Mielo] maar veronderstellen mensen dan Miloo of Mailoo?), Rhys (..als [Rhies]krijg je ook weer Rhies, of Rhaice) Tja zal je hebben met die Y..men zegt nu ook vaker Tijas..ze zijn wel erg leuk..ook even aan manlief overleggen, die is helemaaaal kieskeurig (maar zelf niks fatsoenlijks aandragen haha) Hmmmm denken!Dankjullie voor alle reacties, tja en als iemand nog iets te binnen schiet..laat maar horen hè!
Tyas en ... Yosun Cody Brayden Aydin Amory / Amaury Austyn Ayron (variant van Aaron) Floyd Bailey Riley Jayson Yason Brady Bradley Kayden / Cayden Caylan Daley Dempsey Destyn Boy / Boyd Dylan Finlay / Finley Yair (zoals Jaïr) Jaydon Junayd Kenyon Keyan Kylian Kyros Lysander Mikay / Mykai Noyan Myron Reyan / Reyhan / Reyyan / Rayyan / Ryan Seylan (seejlan) Skye / Skyler Yasun ... Heb je hier nog iets aan
Dank!Noyan is ook wel leuk! Het wordt allemaal wel zo Engels/Amerikaans en dat hoeft ook weer niet zo :s haha wat een zeur hè..Maarja 't is wel dé naam waar we het over hebben Dank allemaal!
Dit zijn mijn favorieten: Tyas & Flynn Tyas & Kyan Tyas & Remy Tyas & Sylven Tyas & Yari Tyas & Yaro Tyas & Yorben Tyas & Yori / Jory Tyas & Youri Vind ik er 't best bij passen dus Vooral Flynn!
Echt te gek dat jullie zo blijven helpen moét toch met een te gek lijstje aan komen bij mijn man... Deze hier boven vind ik niet zo leuk of komen in naaste familie voor. Uitspraak als [ie] vindt ik ook leuk, allen niet dat Engels [aaj] Dank dank dank!
Zo heet toevallig het kindje van een kennis! populair hier die Y En alles wat in de klank Yannick zit ook niet want we vernoemen niet de oom van mijn man zeg maar ..Dankje voor het meedenken!
is ie ook!Gaat voor de zekerheid op mijn lijst tbc!De andere zijn niet zo mijn smaak maar bedankt voor het meedenken het is al een behoorlijk lijstje...zal toch wel íets tussen zitten wat mijn man ook leuk vindt? Boyan Noyan Bódy (met accentje) Mylo Rhys Yestin