Hoi allemaal wij willen onze dochter Romee gaan noemen en zijn nu op zoek naar een 2e naam. Het lieft wil ik haar vernoemen en dan beginnend met de letter T. Was ook even benieuwd hoe jullie Romee zouden schrijven? Met of zonder streepje?
Romée, maakt het net wat meer af en voorkomt dat mensen denken dat het Engels is en als Romy moet worden uitgesproken. Mooie combinaties met Romée en een tweede naam met een T vind ik: Romée Theresa Romée Thérèse Romée Thalita Romée Tamara Romée Tessa
De vernoem naam is Tineke. Gaan voor de naam zonder streep, volgens mij heeft het voor de uitspraak geen toevoeging?
Leuke naam Romee, is de 3e naam van onze dochter. Romee Taneka (Tanieka) want dat lijkt veel op Tineke. Andere leuke namen met een T bij Romee: Tess Taylor
Ik heb een zusje welke Romée Joanne heet. (Joanne op z'n engels uitgesproken). Vind ik ook erg leuk. Als je iemand wilt vernoemen vind ik het altijd het leukste om deze naam volledig over te nemen zonder een verbastering eigenlijk.
Ben ik met je eens @jongmama! Dan krijg je Romee Tineke.. Ben ik dan niet helemaal weg van.. Dus misschien toch een andere 2e naam.
Mijn oudste is vernoemd naar haar oma ook tineke .. Robine is de 2e naam geworden maar komt ook omdat d'r oom R.obert heet dus reken maar uit 😋 Maar vind Robine wel leuk! Maar met een R weer zocht je niet maar wellicht wel een idee alsnog?