Leuk voor zowel een klein meisje als voor een volwassene. Liv vind ik ook altijd mooi maar zo heet de dochter van een vriendin van ons al
Leuke naam alleen denk ik al snel dat het een afkorting is voor een langere naam als Vivian, Vivienne ofzo. Je hoort het in ieder geval (volgens mij) niet vaak!
Vind het er een beetje gek staan, 2x een 'v'. Heb ook het idee dat het een afkorting is. Maar de afkorting vind ik wel erg leuk. Dus misschien Vivienne en dan als roepnaam Viv?
Zou zelf zoals hier al aangegeven gaan voor een langere naam, waarbij Viv of de roepnaam is of jullie koosnaam. Viv als losse naam vind ik niets: Liv dan weer wel. Vivienne was hier een kanshebber wat mij betreft, man was minder enthousiast
vind t ook n beetje n afkorting. zelf had ik graag vieve voor n meisje gehad. misschien dat n idee? dat kort je dan toxh vaak af
Wel leuk maar voor mij ook een afkorting. Zou ook voor een langere naam gaan met dan dusvals roepnaam
Vivian vinden we allebei niet leuk.. Onze smaak is meer kort en krachtig.. Ikzelf zal idd voor Liv gaan, maar dat vindt vriend niet zo leuk.. Hij kwam met Viv.. Maar ik twijfel nog beetje...
Misschien totaal niet je richting, maar qua ultra korte namen vind ik Rae echt een supergave naam. (Spreek je uit als Ray)
Viv vind ik niet heel vreemd voor deze tijd wat mensen kwa namen geven. Liv vind ik ook niet zo. Dat is een kledingmerk.
Ik vind m wel leuk! klinkt lekker vrolijk! Als je het op papier ziet staan lijkt het wel een beetje op een verkorting van Vivian of vivienne, maar als je het uitspreekt vind ik het wel echt een naam op zich. Fiv zou ook nog kunnen als schrijfwijze