Finn en Fenne kan prima vind ik... ik vind Finn ook echt het mooist en passends. Revi vind ik ook wel wat hebben.
ik heb denk ik ook moeite met f. en finn. andere jongensnamen zijn zeker welkom, wij vinden het echt zo lastig.
lEUKE namen hebben je kids zeg!! Ik vind Finn de mooiste van deze opties. Echt een hele gave naam, staat bij mij ook in de top 10. Echter bij Fenne vind ik het ook niet zo super staan. Maar de rest van de opties zijn weer niet mijn smaak haha, dus toch op Finn gestemd!! Andere opties tja.. misschien Max ipv Mex dat vind ik wel leuk. Of misschien: Ben Brent Cas Dean Hugo Ian James Justin/ Justus Luke/Luuk Liam Morris Noah Nathan Quinn Ralph Toby Vico ipv Viggo?
Ik had al mex gestemd voordat ik de namen van je andere kinderen zag. Toch vind ik dat er wel bij passen. Vind alleen mexx of mecx leuker geschreven. Finn past niet zo bij fenne. Vind 2x een f niet mooi
Als wij een jongetje krijgen noemen we hem Finn Dat was mijn eerste keus dus. Toch heb ik voor Vigo gestemd, i.c. met de namen van jullie andere kindjes vind ik dat mooier.