Hallo allemaal. Ik ben nu 26 weken zwanger, we krijgen een zoontje =) Super leuk.! MAAR, we worden het maar niet eens over de naam. Ik heb zo'n beetje het hele internet afgezocht voor een leuke naam die bij de naam van mijn dochter Annemijn past. Alleen zijn er niet veel kinderen met de naam Annemijn. Dus het zoeken schiet niet op. Kunnen jullie mij helpen? Liefs.
Wij zitten met hetzelfde probleem. We hebben al 2 boys Lucas en Aaron en nu zwanger van de 3e. We weten niet of het een jongetje of meisje zal worden, maar we kunnen geen jongensnaam bedenken. Meidennaam wel. Het is ook wel handig natuurlijk als de naam een beetje bij de andere 2 past. Blijf je onderwerp volgen misschien komt er voor ons wel iets naar voren
Wat leuk dat je dochter Annemijn heet, mijn zusje heet zo Mijn broertjes heten wouter en Rutger, maar dat past niet zo heel goed erbij vind ik. Mathijs Pieter Bas Simon Sebastiaan Julius Morris Sietse Thomas Milan Verder weet ik het niet, best lastig!
Ben pril zwanger van de eerste en hebben een ontzettend leuke meidennaam, maar de jongensnamen vind ik zo moeilijk. Hebben wel leuke namen, maar niet met het gevoel wat we bij de meiden naam hebben. Een vriendin van mij heeft wel een erg mooi namenboek en daar wil ik ook nog wel een x in snuffelen. Heb gelukkig ook nog wel even de tijd. Ik hoop dat je een prachtige naam vind en misschien een namenboek lenen ergens en die helemaal doorspitten.
Annemijn & Jurre Annemijn & Quinten Annemijn & Luca Annemijn & Ralph Annemijn & Samuel Annemijn & Deon Annemijn & Laurens Annemijn & Jorrick Annemijn & Ronan Annemijn & Demiën Annemijn & Ramon Annemijn & Tygo Annemijn & Jari Deze namen vind ik er mooi bij staan..
Ik noem ook even een paar namen, misschien ben je ze nog niet tegengekomen (?): Annemijn & ... Jelger Rients Roemer Holger Novan Noam Oscar Destan Arthur Elias Joachim / Joaqim Niels Nathaniel Roald Olivier Ruben ...
Poeh, zit hier misschien wat tussen? Almar / Almer Alwin Bastiaan Benjamin Casper Cazander Florian Floris Hugo Jasper Jeroen Jesse Joaz / Joas Joep Jonah Jonathan Joren Jorian Jorn Julian Julias Juliën Jurrian Leander Lucas Maarten Mart Matthias Maurice Maxime Pieter Pim Rik Roan Roben Rowin Silvander Silvian Stefan Thomas Tije / Thije Tijmen Tim Tobias Tobin / Thobin Tom / Thom Torben / Thorben Tycho Yossip