Wat grappig: ik merk dat ik door de reacties die Klaas leuk vinden de match al leuker begin te vinden. We hebben gelukkig nog even... Bedankt trouwens voor de complimenten voor Babet en Cato, leuk om te horen! En misschien hoeven de namen inderdaad niet als een geregisseerd bandje bij elkaar te horen... Toch vind ik dat wel het mooist. Ik zou bv nooit een exotische naam als Ghislaine bij Babet en Cato kiezen. Claes vind ik zelf de mooiste geschreven variant maar ik zou ook hierbij willen voorkomen dat we een post-probleem creëeren... Ik hoop stiekem het meest op Kas om zo dichtbij Klaas als mogelijk te blijven. Maar manlief reageerde wel heel positief op Twan... (ook in een lijstje met suggesties) snappen jullie het nog?
Ik vindr Klaas wel bij Babet en Cato passen, lekker Hollands (al is Cato dat natuurlijk niet helemaal...). Hier in de buurt woont een peuter Karel, zelfde soort naam in mijn ogen. Ik heb er erg aan moeten wennen, maar vind het nu wel passen.
We zijn eruit! Echt leuk en toch nog best snel! Ik houd het voor me, voor meelezers die wat menen te herkennen van de dingen die ik gedeeld heb. Dank allemaal voor jullie reacties!
Ik vind Kas of Kasper ook wel goed passen. Maar Klaas... Nee vind ik niet mooi. Jacob/Jakob Simon Siem David Mees Edit: Ooh je bent er al uit...! Ben nu wel heeeel benieuwd!