Wat vinden jullie? Leuk of niet leuk? (Zoals jullie zien, maakt het ons niet uit dat onze kids "populaire" namen hebben)
Als het je inderdaad niks uitmaakt dat de naam vaak voorkomt zou het zeker kunnen. Sem past goed bij de rest. Daarom heb ik ondanks dat ik hem zelf nogal saai vind toch voor leuk gestemd.
Ik vind Max en Roos persoonlijk wel leuker dan Sem (wat minder tijdloos ofzo), maar vind het er wel heel leuk bij passen. Ook leuk dat ze alledrie 1 lettergreep hebben en toch een verschillende klank (a,oo en e). Ik zou dus zeggen: doen!
Niet leuk. Ik vind 3 korte namen bij elkaar niet mooi. Daarnaast vind ik Sem wat sullig, en veel meer een hypenaam dan Roos en Max. Victor vind ik er heel goed bij passen bijvoorbeeld.
Heel leuk! Andere opties, omdat je andere kindjes allebei een s klank op het eind hebben misschien: Lucas Thijs Tomas Cas Lars Vince Jens Bas Chris Niels Faas Lux Felix
Ik heb 'niet leuk' gestemd omdat je oudste 2 zulke prachtige namen hebben die allebei ook op mijn lijst staan, terwijl ik Sem helemaal niet leuk vind. Maar eigenlijk klinkt het best bij elkaar hoor, dus als jullie het mooi vinden, vooral doen.
Max en Roos zijn netter. Sem is meer een 'ander' soort naam. Ik vind dat het niet bij elkaar past. Hoeft niet erg te zijn als je dat niet erg vind. Zelf vind ik niet dat namen bij elkaar moeten passen, maar je vraagt of we dat vinden. Mees is al genoemd en past er veel beter bij. Of Guus, Gijs, Tim, Thijs.