Meiden, We zijn inmiddels gestart voor een tweede, Onze eerste dochter heet Elise Roos. We komen tot de conclusie dat een meisjes naam niet zo moeilijk is maar een jongensnaam is drama. We zijn de top 50 al bij langs gegaan maar daar zat ook niet echt iets bij. Suggesties??
Gelukkig nieuwjaar!! Mooie naam, Elise!!! Vind ik lekker klassiek en chique klinken, maar ook lekker vlot voor het dagelijks leven! Ik ken een Elise met een broertje Bart, maar dat vind ik iets te gewoontjes naast die naam, persoonlijk. Ff een lijstje van mij, weet niet of je maar chique of meer hippe/vlotte namen zoekt, maar hier van alles wat: Elise & Alexander Aaron Ben/ Benjamin (favoriet !) Bruce Christian Daniël/ Daan Etiënne Florian Fabian Finn Gabriël Gideon Hugo James Jonathan Julian Lucas Luciën/ Lucian Laurens Maxime Max Marc/ Mark Morris/ Morrisson Nathan Oliver/ Olivier Quinten Ruben Robert Ralph Rick Sebastian/ Sebastiaan Samuël Thomas Tobias/ Toby Tristan Vico Vince/ Vincent Youri Tot zover Ben wel benieuwd welke meidennaam je in gedachten hebt! Zit hier iets voor je bij?
Dank je wel, ja we gaan ook meer voor klassiek en chique. Nog een meisje zou waarschijlijk emily/emilie worden. ik vind Lucas, Marc en Thomas wel mooi. het vervelende is dat ik jaren op een jeugdinternaat heb gewerkt en dus belachelijk veel associaties heb
Super!! Lucas is denk ik mijn favoriet; die zou bij mij op 1 staan, alleen heet mijn buurjongetje helaas zo We hebben ook best veel contact met ze, dus die valt af, nu staat Thomas bij mij op 1, met roepnaam Tom !
wij zitten met hetzelfde probleem. onze dochter heet Emily en een meisjesnaam verzinnen vinden we niet zo moeilijk. maar nu krijgen we een zoon en dan is het verzinnen van een naam ineens erg moeilijk. op dit moment staan Ronan en Collin bij ons hoog op het lijstje. zelf vind ik Jesse en Lucas ook erg mooi maar helaas al vergeven hier in de buurt.
Elise Roos, wat een mooie naam! Misschien zit hier een jongensnaam tussen? : Alain Aldrick Arnaud / Amaud Bas Beau Casper / Cas / Casijn David Dennis Deon / Déon Dinand Dorian Emiel / Emile / Emilian Eric / Erik Erwin / Erwan Felix Floris Frank / Franck Harm / Harmen Iven / Ivan Janick / Jannick / Yanick / Yannick Jasper / Jesper Jens Jeroen Jonas Joost Joren Jorian Jorias Jorick / Jorik / Yorick / Yorik Joris Jorrick / Jorrik / Yorrick / Yorrik Julias Julien / Juliën Jurre Jurrian / Jurriën Kevin Leander Léon Luc / Luq Maarten Marcel Matthijs / Mathijs Maurice Maurits Michaël Michel Niek Niels Patrick / Patric Pepijn Quirijn Reinier Remco Remi / Remy Roelof / Roel Rogier Sander Silvian Stefan / Stefán / Stef Thijs Thom Tim Twan Victor Ik vind Jonathan erg mooi bij Elise
Elise en Julian Elise en Frank Elise en Daniël (Daan) Elise en Benjamin (Ben) Elise en Casper (Cas) Elise en Ewout Elise en Rens Elise en Jelle ???
Lucas vind ik ook prachtig Ik ken iemand die heeft ook een Elise en haar zoontje noemt Mille, ik heb een Eline en voor een jongen wil ik een Toon
Lucas vind ik ook heel mooi, hier een Elise Jasmijn en Lucas staat ook op ons lijstje als het een jongetje wordt. Verder vind ik Florian of Thomas ook heel leuk. Of Laurens. Ons zoontje heet trouwens Jesper, dus dat ben ik ook al helemaal gewend met Elise.
Elise en ... Felix Dion Dorian Idris Evander Sander Lysander James Victor Benso Benjamin Jeremi Ruben Oscar David Arno Novan Nolan Milan Ronan Roman Rohan/Rowan/Roan Luc Valerio Matthias Marcus Maarten Marcel / Marcello Marius Julius Julian Daniel Joachim Laurens Kevin ... Verder weet ik het even niet meer... Hopelijk heb je hier toch iets aan... Succes!!!