Grappig. Ons zoontje heet ook Stijn en sindskort zijn we weer zwanger. Vele namen schieten ook hier al door het hoofd. Ik lees dus even met je mee. De namen die bij mij blijven hangen worden hier ook al genoemd. Twan, Teun, Thijs, Daan, ......
Luuk is vergeven in de familie, Thijs is gelijk aan de eerste letters van zijn achternaam, Jesse is de naam van mijn werkgever... Twan heeft manlief toegevoegd aan ons lijstje! Dank voor jullie meedenken.
Twan is weer van het lijstje. Manlief houdt extreme voorkeur voor Tom. Maar kennissen hebben een Tom, ik denk aan hun zoontje bij het horen van deze naam in plaats van de baby... Dus stiekem is hij van mijn lijstje af. Met andere woorden, we zijn er nog lang niet uit!
Job staat ook bij mij weer bovenaan, dan wordt hij vernoemd naar beide opa's (terwijl zoon niet is vernoemd, hi hi)
Zowaar vandaag weer een nieuwe naam aan ons lijstje toegevoegd, waar we beide wel heel enthousiast van zijn. Zal dit hem zijn ; t.homas ?
Ik heb gestemd op Job! Hoor je niet zo vaak! En bij de andere namen 'stoor' ik me aan de t-klank. Vind het niet leuk om die in beide namen terug te horen..
Stijn is mijn nummer 1 naam... Helaas rijmt het op de achternaam van mijn lief en dus heb ik dat idee maar laten varen. Uit de namen die jij hebt genoemd vind ik Tim en Job erg leuk. Andere leuke namen bij Stijn: -Lars -Daan Succes met kiezen van DE naam
Stijn & Lars! vind ik heel goed passen! Nog wat meer inspiratie: Stijn & Koen Stijn & Bas Stijn & Lucas / Lukas Stijn & Tobias Stijn & Luc Stijn & Woud Stijn & Wout / Wouter Stijn & Jelte Stijn & Ruben Stijn & Mees Stijn & Daan Stijn & Niels Stijn & Robin Stijn & Timo Stijn & Joris Stijn & Olivier Stijn & Jens Stijn & Jurre Stijn & Hidde Stijn & Cas / Casper Stijn & Mats / Mads