Deborah Elisa Elisabeth Esther Eunice Judith Naomi Rebecca Salome Susanne Thirza Thamar Mirjam Hanna Sara Adina Bernice Izebel Jezebel Julia Tabita Liora Magdalena
Lydia & Eva Lydia & Hanna Lydia & Sifra Lydia & Jiska Lydia & Elora Lydia & Esra Lydia & Grace Lydia & Isé Lydia & Rhodé
Dank alvast voor de reacties. Ik zal de namen eens goed bekijken. Of misschien nog een bloemennaam die erbij zou passen??
Ik ken een L.ydia en een D.aisy, wat ik een hele gekke combinatie vind want dat zijn twee totaal verschillende namen
Die zag ik hierboven geopperd worden en ik wilde juist typen dat ik dit een goede aangedragen optie vind vanwege dat 4 van de 5 letters overeenkomen, zònder dat de namen te erg op elkaar lijken (zoals bij bijv. Justin en Dustin). Daarnaast is TO tevens op zoek naar een bloemennaam dus ik snap de optie Daisy wel
Prunella Achillea Viola Angelica Avellana Camilla Majalis Mentha Mirte Rosa Rosmarin Salvia Valeriana Milla zijn allemaal (delen van) namen van planten die in de bijbel voorkomen. De één wel wat bekender als meisjesnaam dan de ander Moet ook aan Sylvia denken, dat 'van het bos' betekent. Weet niet of je het te jut en jul vind, maar heeft wel wat overeenkomsten qua letters
Ik ken een L.ydia, Daisy en Nancy L.ydia en 'natuurnaam' Erika Estelle Anise/Anissa Delphine Fiona Freya Ivy Myrthe Viola Jasmina Zinnia/Zinne
Lydia vind ik zo'n prachtige naam! Het is dat die er al was in de familie, anders had mijn dochter absoluut zo geheten. (nu wel haar doopnaam trouwens) Ik dacht bij Lydia direct aan Anna. Ik ken een tweeling met die twee namen. Naomi Mirthe Thirza Thamar Rachel Rivka Sifra