hoi meiden we vinden het zo moeilijk om een leuke jongensnaam te vinden die bij valentijn past we willen wel iets nederlands, en wat niet zo veel voorkomt (meisjesnaam hebben we al) ik ben benieuwd of jullie leuke ideeen hebben groetjes
Lennard Pff lukt me even niet om er meer te bedenken.. Mijn geest is op, moet nodig op de 'lader'.. ;p
Valentijn en Rembrandt Valentijn en Augustien Valentijn en Julius Valentijn en Vincent Valentijn en Florian Valentijn en Koenraad Valentijn en Thijmen Valentijn en Michan (Mie sjan)
Constantijn Silvijn Floran Julius Marcus Romijn Matthijs Clement Alexander Maurits Christiaan Roderick Michiel Leon Serafim Filip
oke een meisje heb je al, maar toch even een reactie, ik ken toevallig een meisje, Madelief, die een broertje Valentijn heeft gekregen Verder vind ik Joshua erg mooi bij Valentijn. Jonathan Nathan
Valentijn en Leander.. Valentijn en Rogier.. Valentijn en Fender.. Valentijn en Florian.. Valentijn en Julius.. Valentijn en Xavier..
Tobias/Tobian Julian/Jurrian Ruben Arnoud Olivier Reinier Matthijs Bastiaan Thijmen Verder dan dat kom ik even niet
Valentijn en Fabian Valentijn en Olivier Valentijn en Florian Valentijn en Hidde valentijn en Alexander Valentijn en Anthonie Valentijn en Derek Valentijn en Casper Valentijn en Diederik Valentijn en Duco Valentijn en Emile Valentijn en Hugo Valentijn en Camiel Valentijn en Joppe Valentijn en Julius Valentijn en Oscar Valentijn en Reinout Valentijn en Bastiaan valentijn en Taco Valentijn en Tycho
bedankt voor al jullie meedenken! heb wel wat leuks er tussen zien staan, maar nog niet iets wat het zou kunnen worden.. lastig hoor haha...
Valentijn en Stefano Valentijn en Marnix Valentijn en Ferdinand Valentijn en Christoffer Valentijn en Marius Valentijn en Pieter
Je zei iets NL wat niet zovaak voorkomt, de meeste namen zijn al voorbij geschoten maar deze vind ik mooi, maar niet super NL. Jerano (djeraano) (D) jeremo (djereemo) Ro(w)an Deyon (deejon) Delano Nayaro ( Nadjaaro) Demian Jordy Veel verder kom ik niet want mijn mijn vriendenkring hebben we alleen maar dochters 6 meiden tussen de 0 en 2 jaar hihi Succes met kiezen, maar je hebt nog een hele tijd dus komt vast helemaal goed!!! Liefs J
Valentijn en Benjamin Valentijn en Joris Valentijn en Floris Valentijn en Daniël Valentijn en Alessio Valentijn en Philippe Valentijn en Quirijn Valentijn en Isbrant Valentijn en Pieter Valentijn en Dominique Valentijn en Jurriaan Valentijn en Julian Valentijn en Jonathan
- Valentijn en Sebastiaan - Valentijn en Merijn - Valentijn en Alexander - Valentijn en Kristiaan - Valentijn en Diederik - Valentijn en Olivier - Valentijn en Antonie - Valentijn en Arthur - Valentijn en Boudewijn - Valentijn en Casper - Valentijn en Laurens - Valentijn en Matthijs - Valentijn en Maurits - Valentijn en Reinier - Valentijn en Roderick