Ik denk ook gelijk aan onslow t is niet diegene met 'enough room for a pony' Ik vind Paris ook geen naam dus Oslo ook niet
Ik vind Oslo geen voornaam. Zou mijn keuze miet zijn. Er zijn volgensmij genoeg Scandinavische jongensnamen. Nils Sverre Thor Jonas Ole Odin
Ik vind het wel kunnen, het went. Nu ben ik geen fan van namen met een O (Oskar en otto en otis dus ook niet) maar ik kan de knop wel omzetten en er geen plaatsnaam bij denken.
Het zou mij keus niet zijn, maar heel gek of storend vind ik het niet. Had zelf nog niet aan Onslow gedacht , waarschijnlijk weet die hele generatie niet wie dat is.
Onslow is inderdaad waar ik meteen aan denk. Voor in Nederland geen naam. Ik hou uberhaupt niet van namen die ook een naam zijn van een stad of een natuurobject oid, dus ook Oslo vind ik daarom geen mooie naam.
Een plaatsnaam als voornaam vind ik niks. Tenzij je wil dat de naam associaties oproept naar de betreffende plaats. En dan nog moet je je afvragen of je kind daar blij van zou worden later.
Ik vind hem ook wel leuk eigenlijk. Terwijl ik dus helemaal niet van namen als Paris, Sterre of vlinder hou. op een of andere manier is bij mij bij Oslo niet het eerste wat ik denk: oh dat is een plaatsnaam. dus ja, ik vind het zeker kunnen en vind het zelfs een leuke naam
Tja, er zijn wel meerdere mensen vernoemd naar een stad. Hoewel ik daar per definitie geen fan van ben, maakt het m.i wel uit hoe bekend de betreffende stad is. Zo is Ariana voor mij wel een minder erge naam dan Paris of Sydney. Maar ik blijf het raar vinden. Oslo valt voor mij eerder in de categorie Paris dan Ariana. En ik had inderdaad ook de associate met Onslow.