hoi meiden, Tijd voor een klein "spelletje" Voor mij is het een saaie zondag met de laptop op schoot. Stiekem al verschillende sites bezoeken en weg dromen hoe het zou zijn als ik zwanger zou zijn en wat ik allemaal al zou gaan kopen hihih. Natuurlijk komt mijn mooie lijstje naar boven en de vraag welke naam zou ik kiezen als ik vandaag nog mama zou worden. dus ook de vraag aan jullie. WELKE NAAM JONGENS EN MEISJES KIES JE ALS JE VANDAAG MOEDER ZOU WORDEN. Ik ben benieuwd groetjes saar
leuke namen meiden ! fleur is een naam waar mijn man helemaal gek van is hihi Oliviafaye en me 26 is dan eerste naam de roepnaam en de andere een tweede naam . of gewoon in zijn geheel zoals je bijvoorbeeld jan-peter of anne-sofie hebt .
Ronja en Casper. Maar ik heb al twee prachtige jongens en ons gezin is zo compleet, dus deze namen zullen we niet gaan gebruiken.
Meisje: Elin Jongen: Dé naam zeg ik nu ff niet, maar mijn eigen favoriet is Evan (vond ml helaas niet mooi)
Ik heb geen flauw idee. Voor een meisje misschien... Elodie Sophie of Elodie Aimée (em-mee) en voor een jongetje... Sam (sem) of Emmett?