Jaaaa daar ben ik weer! Eigenlijk dit keer op verzoek van manlief want we zijn NOGSTEEDS niet uit de naam voor onze knul. Mijn man kwam de naam Rivo tegen en wij vonden m wel leuk en stoer! Hij twijfelt alleen erg en wil graag wat meningen weten omdat ie t toch vervelend zou vinden als t overgrote merendeel de naam niks vind.. Dusss...meningen zijn welkom! Wat vinden jullie van deze naam? En zouden jullie hem spellen als Rivo of Ryvo? Ikzelf vond Ryvo mooier maar dit brengt misschien verwarring over de uitspraak? (Mensen gaan misschien Rij-vo zeggen?)
ik vindt de naam rivo heel erg leuk, klinkt ook stoer! Alleen zou ik het wel zo schrijven en niet met een y anders krijg je inderdaad dat mensen rij-vo gaan zeggen ipv rivo
Rivo hartstikke leuk! Wij hebben bijna dezelfde naam voor als dit meisje in me buik een jongen had geweest haha.
Ja?? Haha wat grappig! Ben eigenlijk wel benieuwd wat die naam dan is! Of houd je dat liever voor jezelf?
Hou ook niet van namen die op een O eindigen, vind ze meestal wat ordinair. Als schrijfwijze zou ik zeker Rivo aanhouden, Ryvo zou ik inderdaad als rij-vo uitspreken.
Ik stuur je een privébericht haha. Misschien vind je de naam zelf ook leuk.. Mocht ik ooit een zoon krijgen dan doen we deze naam.
Ik vind het geen mooie naam, sorry. Meer iets voor een product (een ding) of bedrijf of zo, heb ik ook met Riva (meisjesnaam)... Andere vierletterige jongensnamen met een R: Rabi Rais Raja Ralf Rama Rauf, Raul Ravi Raza Rein Reko Remi, Remo René Rens Reto Reza Rhys Riaz Rick Rico Rida Rien Riku Rino Riza Roan Roar Robi Roel Rolf Roly Roni Rory Rube Rudi / Rudy, Rudo Rune, Rúni
Ik vind Rivo niet zo, maar ik hou niet zo van te aparte/verzonnen/nieuwe namen, en die vibe heb ik er een beetje bij. Als je het zelf mooi vindt, dan vooral doen natuurlijk. Ik zou het altijd met een I spellen, anders krijgt het zo'n "we willen graag iets heel origineels, dus kiezen voor een afwijkende spelling" smaak. Ik ben altijd erg voor de meest voor de hand liggende spelling, zodat een kind niet het hele leven mensen hoeft te verbeteren.
Thanks! We zijn nog in twijfel... zelf vinden we m erg stoer maar toch neem je meningen wel mee.. ML kwam ook nog met Xavi.. heb n beetje mn twijfels hierover vanwege die X.. (beetje té?).. verder hebben we nog de naam Joaz op ons lijstje staan, hoewel ik Joah mooier vind..pff lastig!
Ik vind Xavi wel heel er leuk! Joaz is ook wel oké, maar ben zelf niet zo fan van een z op het einde. Joah is erg leuk, maar ben dan wel snel geneigd het op zijn Engels uit te spreken als Djoah
Rivo ken ik niet, moet ik even aan wennen... Rigo ken ik dan weer wel als jongensnaam en vind ik ook wel stoer klinken Xavi vind ik minder leuk... misschien is Javi een optie, klinkt iets zachter (iets Spaanser ook wel)
Ik vind Xavi veel leuker dan Rivo. Ik ken iemand die een zoontje heeft dat Revo heet. Ook niet mijn ding, maar vind het net wat beter klinken dan Rivo.