j.esse en s.am j.esse en k.ai j.esse.en m.ats j.esse en m.ees j.esse en L.asse ik zou zelf niet voor een naam met een j. weer gaan.Ik zelf hou van korte jongens namen. succes je vind vast een mooie die bij jullie j.esse past
haha nou . Ik zie het in bijna elke namen topic. dus ik dacht dat het zo hoorde. omdat het in elk topic wat ik las voor komt.
Jesse (ik spreek hem op zn nederlands uit dus jèssuh, niet de engelse variant djessie) Voor jongens, Beetje zelfde idee dan: Melle Fedde Jurre Anders: Mees Ole Coen Mick Mats Sam Thijs Ivo Noah Voor meiden: Ava Yara Line Juul/julie/julia (misschien een beetje jut&jul) Isa/ize Sofie Emma
Die puntjes zijn er voor zodat de naam van je kind niet te vinden is via Google. Maar namen die je aandraagt als optie hoeven dus niet met puntjes want dat is onbelangrijk als die te vinden zijn via Google
Jesse en Joppe Jesse en Lenn Jesse en Jelmer Jesse en Bent Jesse en Tibe Jesse en Tijl Jesse en Thijmen Jesse en Boris Jesse en Bas Jesse en Matz Jesse en Sepp Jesse en Lasse Jesse en Loic Jesse en Ties Jesse en Lio Jesse en Iben Jesse en Linus Jesse en Titus Jesse en Otis Jesse en Tobe Jesse en Sebe Jesse en Kiet