Wij zijn al tijdje aan het denken voor een naam voor een 2e. Meisjesnaam heb ik al maar nu de jongensnaam nog?? Het moet passen bij Joshuah, liefst wil ik een jongensnaam eindigend met A klank dus niet persee met A eindigen. Noah/Noa vind ik mooi maar komt mij te vaak voor en Luca vind ik erg mooi helaas vriendlief niet. Verder weet ik geen jongensnaam meer, wie o wie wilt helpen?
ik kan ook niet meer verzinnen dan er al staat.. op een namensite heb ik als laatste letter 'a' en 'ah' in gevuld, maar dat levert nog wel wat namen op, maar niet echt iets bruikbaars denk ik (namen als abdallah, alvah etc) . Nu vind ik Senna, Luca en Mika, wel erg mooie namen alle 3.
@Juffie: Ja dat klopt. Wij vonden Joshua een mooie naam maar Joshuah met H had een andere betekenis en is herbreeuws. Wat wij iets mooier vonden aangezien mijne en mijn vriends naam beide een bijbelse betekenis hebben De namen Senna en isaiah vind ik wel mooi de andere niet zo Voor een meisje hoef ik maar 1 letter te veranderen bij Isaiah Het hoeft niet met klankletter A te eindigen. Wij zoeken gewoon een naam die bij Joshuah past en vinden het net wat mooier als met A eindigd alleen je vind er bijna geen naam in.
Ik ken een Joshuah en Nicolai (spreek je uit als Nicolij) is wel niet hebreeuwe en eindigt niet op een A klank maar het klinkt wel goed samen vind ik.
- Josjuah en Thomas - Josjuah en David - Josjuah en Benjamin - Josjuah en Jonathan - Josjuah en Ethan - Josjuah en Zachariah - Josjuah en Aaron - Josjuah en Alex - Josjuah en Daniël - Josjuah en Stefan - Josjuah en Elijah - Josjuah en Adam - Josjuah en Elias - Josjuah en Nathan - Josjuah en Samuel - Josjuah en Tobias
Mijn voorkeur ging uit naar Davide, een joodse jongensnaam, maar mn man wil het niet :S Je hebt een boekje met bijbelse namen, daar heb ik veel in zitten bladeren.. Daar staan heel veel mooie namen met de betekenis in.. Ik vind zelf Davide of Jeshua of Ezra erg mooie namen.. Maar kan je vertellen als het een jochie is dan wordt het niet een van deze namen