Levi krijgt dus een broertje of zusje. Nu hebben we al een aardig rijtje jongensnamen maar meisjesnamen wil dus nog niet lukken. Kom maar op met die namen We houden van kort, krachtig en stoer
Thanx voor je snelle reactie ! Ivy, Maud, Nikée en Rhodé is niet onze smaak Liz valt af want we willen geen naam met een L ( jut en jul effect ) Nina is leuk maar al het dochtertje van vrienden Mare vind ik erg leuk maar hubbie niet...
Robin en Sascha vallen af. Demi is leuk maar ken al een Demi Katie ken ik ook al en past niet bij ons. Lastig ben ik he.. bij Levi waren we echt gelijk uit de meisjesnaam maar die vind ik niet zo leuk meer dat hij op nr 1 staat
Sterre vind hubbie niets ( ik ben er ook niet weg van trouwens ) Thirza, Jenthe en Sarah vind ik te kak ( sorry ) Isis ken ik al
Kyra stond bij Levi op 1 en Mila op 2 Kyra vind ik nu eigenlijk niet super meer en Mila vind ik vrij zacht klinken. Grappig hoe in een jaar tijd je smaak kan veranderen
Leuk ! maar heb al een vriendin met een dochtertje Jill Groot probleem hier. Groot deel van de vrienden hebben kinderen met leuke namen
haha ja ik ben kieskeurig Lynn = niet mijn ding Britt = ken ik al Maud = te kak Bo = stoer maar niet voor ons Lola = no thanx, doet me denken aan dat stomme liedje Juul = niet mijn ding Tess = stond op t lijstje bij Levi maar ben er niet meer weg van