Wij weten het geslacht niet, zoeken voor beide geslachten nog een naam, in dit topic even de focus op een jongensnaam- roepnaam * Liefst beginnend met een L, K, C of S * Minimaal 2 lettergrepen * Nederlands klinkend * niet te ouderwets Kom maar door met de inspiratie. Alvast bedankt!
Lasse Leon Kyle Lux Lumen Christiaan Kyan Kane Silvijn Salomon Silas Steffen Kiefer Krispijn Loic Clement Leander SteSebas Christoph Carlo Lennon Kellen Kenzo Spencer Stuart Kevin Cullen Leo Leonardo Lieuwe Laurens Siemen Sybren Senna Siebe Killian Calvin Karsten Kenneth Koenraad Kalle Caiden Cameron Keanan Kemen Kenzi Kieran Keyon Laurent Lucien Ludo Levijn Lysander Sibrand
Lucas Casper/ Kasper (of -ar) Caspian Christian/ Christiaan (kan ook met de K-) Christopher (niet echt nl's) Christoffel Laurens Leander Lenny Levi Karsten Kelvin Kevin Kobe Silvan Silvijn Simon Stefan Steven Sebastian/ Sebastiaan Samuel Senna kom ik ff zo gauw op.
Lucas/Lukas Casper/Kasper Sander Simon/Siemen/Sijmen Leander Lode/Lody Loran Steven Silven/Silvan/Silvijn Lieuwe Laurens
Welkom bij de club op zoek naar jongensnamen . Persoonlijk vind ik het erg lastig en moeilijker dan een meisjesnaam. Ik zie heel veel leuke meisjesnamen voorbij komen maar we krijgen toch echt een jongetje waar ik ontzettend blij mee ben. Nu alleen nog een geschikte naam vinden .
Calvin, Carsten, Casimir, Casper, Castiël, Ceder, Christian, Collin, Kalle, Kasper, Keano, Kelvin, Kenzo, Kevin, Kilian, Kobe, Kobus, Lasse, Laurens, Laurent, Lester, Leon, Leonard, Levi, Liam, Lorenzo, Luca, Lucas, Luka, Lukas, Lutein, Samuel, Sander, Sebas, Sebastiaan, Seppe, Siebe, Siebren, Silas, Silvan, Simeon, Simon, Stefan, Stian, Sverre
Ik mag me nu al voor de derde keer aansluiten bij de club en het wordt iedere keer moeilijker! Ik lees graag mee in al de jongensnaam topics.
Ik lees ook mee en hopelijk doe ik nog wat inspiratie op. Ben nu 32 weken zwanger en nog niet zeker van de naam dus ik voel de druk…