Wij zijn op zoek naar leuke niet veel voorkomende namen. Dus brandt vooral los!!! Jongen en meisje graag... liefst beetje engels talig...
onze dochter heet Jamelie (Klinkt als Jamie-lee maar dan nèt ff anders..) naam hebben wij nog niet eerder gehoord, en Jamie-lee hoor je ook niet vaak.
Ons zoontje heet Gelani (djulani) italiaans.. Wat voor stijl vinden jullie mooi? Kun je wat voorbeelden noemen dan kan ik eens brainstormen
Evan of Evyn voor een jongen (als onze tweede een jongen was geweest, had hij Evyn geheten) Bij mijn weten wordt Evan meestal op z'n engels uitgesproken, dat zou ik in elk geval wel doen. Dean Sydney voor een meisje (kan ook als jongensnaam) Charlie Julie (was mijn eerste keuze, maar vriendlief heeft 'm geveto'd omdat hij dacht dat mensen niet zouden weten hoe ze het moeten uitspreken) Joni (hmmmm, blijkbaar hou ik van meisjesnamen op een i of i-klank)
@ mamamarianne gefeliciteerd met de zwangerschap! Wij hebben de volgende namen in ons hoofd maar kunnen niet kiezen: (wij krijgen een jongetje) Floyd Fender Liam Dex Finnan Misschien zit er nog wat tussen voor iemand? En gelijk mijn vraag als jullie moesten kiezen uit deze namen, welke zou het dan worden? Liefs Jaantje
Als je voor een engelse naam gaat dan gebeurd het wel eens dat het op zijn nederlands wordt uitgesproken..ik moet zeggen dat ik me meer aan Randi stoor als dat op zijn nederlands wordt uitgesproken dan aan Evan..
Trevor! Zo heerlijk Brits... Maar ik moet zeggen... de eerder genoemde Lewis vind ik echt zooooooooooo GEWELDIG!!!!! Bij ons staan de namen 100% vast (onlangs overleden moeder heeft uit onze lijstjes haar favorieten uitgekozen... we kwamen er zelf niet uit en vonden het fijn om haar ons kindje nog wat "mee te geven"), maar Lewis had er van mij zo opgemogen!