Hallo, Vader van vl is overleden en nu ik zwanger ben van een zoontje vinden wij het leuk zijn vader te vernoemen in de tweede naam. Het wordt geen overduidelijke vernoeming omdat we dat niet leuk vinden. Het gaat er dus om dat wij zelf weten dat het een vernoeming is en daarom willen we van Hendrik Gerhard een leuke, hippe naam maken. Niet alle letters hoeven gebruikt te worden en het hoeft ook niet een heel bekende naam te zijn. We hebben zelf al een paar namen... amar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan kunnen maken! Willen jullie helpen?
Sommige namen zijn misschien wat ver gezocht hoor, maar zie maar wat jullie ervan vinden Heb gewoon wat met de letters van de namen gepuzzeld. Ade Adelard Adelin Adelmar Adger Arend Diar Dinar Erik Garnik Ger Gerik Granger Greger Hagen Harmen Heger Herald Herbert Herke Hernan Herne Hero Herodes Heron Heros Herre Herrick Holger Idar Iger Ikar Ken Nihar Redmar Regan, Regen Renger Ridder Rien Rik Rikard Rinan Runar
Je zoekt dus een naam gemaakt met de (niet per se alle) letters: A D E G H I K N R ? Misschien ga ik vanmiddag nog even verder puzzelen.
Inderdaad en letters die in deze namen meerder keren voorkomen mogen dus ook dubbel of triple in de naam.. haha Dus A D D E E G H I K N R R R Super bedankt!
Heb er nog een paar: Age Daan (mag dat van jou, 2x een a? ) Dani Danne (en mag dit, 2 n'en?) Dar Daran (2x a) Darre Darren Deen Denne (2x n) Derk Diek Dien Hein Hidde Nanne (3x n) Niek Rein Rink Rinke
Weer heel erg bedankt! heb er weer een paar voor het lijstje. Vriend weet niet wat ie ziet vanavond! haha
Bedankt voor je reactie. Zitten wat leuke namen bij! Vl was verbaasd dat er nog zoveel leuke namen gemaakt konden worden. We gaan er wel uit komen denk ik...