Ik vind Luca heel erg leuk! Als Luna een jongen was geweest heette ze zo! Maar Luna en Luca vind ik teveel op elkaar lijken. Wel leuk voor een tweeling!
Een goede vriend van Juudvriend heet Daan en ik heb niet echt een klik met hem, zou hem dus zeker niet vernoemen, hoewel ik Daan wel een leuk naam vind. Dacht zelf ook aan Willem. Noor en Willem klinkt leuk (en willem is dan weer een vriend van mij) Zag ook Ben voorbij komen, vind ik heel leuk, maar helaas vriend weer 's niet grrrrrr. Lucas en Luca zijn niet echt mijn soort namen en ken ik ook al in mijn omgeving. Moeilijk allemaal hoor.
Noor en Joep Noor en Guus Noor en Freek Noor en Bram Noor en Pim Noor en Wout Noor en Joost Noor en Noud Noor en Loek Noor en Niek Noor en Roel Noor en Tom Noor en Bart Noor en Rik Noor en Ruud
Noor & Finn Apart vind ik het beide hele leuke namen, maar samen levert het een beetje een vreemde combinatie op
Hahaha, het duurde even voordat het kwartje viel Vind het wel beide mooie namen en staat mooi bij elkaar, maar inderdaad een beetje vreemde combinatie zo!
haha, jaaah, ik vind Finn ook een leuke naam, maar kan echt niet met Noor. Tenzij we natuurlijk voor 4 kids gaan en er nog een Deen en Zweed bij maken!
Noor & Mees Noor & Sepp Noor & Dex Noor & Sven Noor & Just Noor & Sten Noor & Sam Noor & Luuk Noor & Pim succes
Noor & Hielke Noor & Hylke Noor & Ries Noor & Lars Noor & Aron Noor & Arno Noor & Abel Noor & Sem Noor & Sven Noor & Siem Noor & Bas Noor & Ijan Noor & Noud Noor & Stan Noor & Sietze Noor & Sytze