Beetje vroeg, maar heerlijk om alvast te dromen Hebben jullie nog leuke ideeën passend bij de naam Isa-Beau? We hebben nog geen jongens en meiden naam. Ik ben benieuwd!
Isa-Beau en Annabel Isa-Beau en Josephine Isa-Beau en Amélie Isa-Beau en Annemijn Isa-Beau en Juliëtte Isa-Beau en Olivia Isa-Beau en Anne-Lotte Isa-Beau en Madelief Isa-Beau en Véronique Isa-Beau en Nathalie Isa-Beau en Anne-Fleur Isa-Beau en Anne-Lize Isa-Beau en Anique Isa-Beau en Olivier Isa-Beau en Pepijn Isa-Beau en Marijn Isa-Beau en Bastiaan Isa-Beau en Matthijs Isa-Beau en Sebas Isa-Beau en Lukas Isa-Beau en Julian Isa-Beau en Yannick Isa-Beau en Maxim Isa-Beau en Mischa
Ik ken een Isa-Beau met een zusje Marie-Sophie. Je moet er van houden, maar ik vind 't geweldig! Grappig trouwens om te zien dat veel van de hierboven genoemde namen op ons lijstje stonden (en Isa-Beau ook).
Voor een jongen vind ik Maxim(e) er erg leuk bij. Een meisje...iets in de trant van Elodie, Amélie of Aurélie. Ik ken een meisje dat Elmarie heet, staat ook leuk vind ik. Ik zou alleen niet voor weer een dubbele naam gaan, dat maakt het een beetje jut en jul
annemijn en annabel vink leuk voor n meisje!! marijn voor n jongen!! vind t ook moeilijk wij zitten ook al!! hahahaha
Isa-Beau en Christien Isa-Beau en Damien Isa-Beau en Emile Isa-Beau en Fabien Isa-Beau en Laurens Isa-Beau en Lucien Isa-Beau en Marlon Isa-Beau en Juliën Isa-Beau en Olivier Isa-Beau en Silvain/Sylvain Isa-Beau en Xavier Isa-Beau en Yannic/Yannick Isa-Beau en Amelie/Emilie Isa-Beau en Celeste Isa-Beau en Cecile Isa-Beau en Charlotte Isa-Beau en Dorianne Isa-Beau en Elaine Isa-Beau en Eloïse Isa-Beau en Fabiënne Isa-Beau en Ghislaine Isa-Beau en Janique Isa-Beau en Juliëtte Isa-Beau en Lauranne Isa-Beau en Madelon Isa-Beau en Mignon Isa-Beau en Mylene Isa-Beau en Rosalie Isa-Beau en Simone Isa-Beau en Valerie Isa-Beau en Viënne