Hallo allemaal, ik ben nog wat vroeg maar ben druk bezig met het bedenken van een jongensnaam. Meisjesnamen weet ik genoeg, maar jongens dus niet. Het moet een naam zijn die pas bij onze dochter: Djalana En ik wil geen Devano/Delano of iets in die trant. Het liefst een naam met 2 lettergrepen Zelf vindt ik Hayden een mooie naam, maar verder dan dat kom ik niet. Iemand nog suggesties?
Caden Kellan Devin Bradley Preston Gavin Holden Landon Jalen Brayden Trenton Keaton Desmond Raven Camiel Yannick Reza Ezra Lowen Ashton Rylan Chandler Skyler Deacon Denver Connor Ilay Dayton
Djalana & Yanick of Fender? Verder: Aiden, Antoine, Arthur, Benji, Bodhi, Bowie, Bradley, Brandon, Brian, Cayden, Caylen, Ethan, Ferron, Jason, Jayden, Lennon, Lennox, Mason, Maxim, Nathan, Nigel, Owen, Ryan, Spencer, Skyler, Tycho, Tyler of Wesley
Jayden was onze favoriet, helaas heeft een vriendin van mij haar zoontje zo genoemd. Dus dat valt af. Aiden en Cayden vindt ik wel heel mooi!
Rowdy Ilan Kian Kieran Desley Dustin Roan Lewis Chayden Alain Mikai Ramon/Raymond Jay Rayan Kaylan Finlay
Als ik je vriendin was en mijn zoon heet jayden, dan zou ik het niet fijn vinden als jouw kind aiden of cayden zou noemen. Altijd eigen keus natuurlijk,en ik zou me er overheen zetten, maar op het moment dat ik het zou horen...? Nee geloof dat ik het niet fijn zou vinden
Ik weet zeker dat zij dat niet erg vindt. Wij hebben altijd Jayden allebei als jongensnaam gewild en zij kreeg als eerste een jongen dus kon zij de naam gebruiken. Heb toen ook al gezegd dat als ik een jongen krijg er misschien wel een variatie op die naam zal komen. Dat is voor haar echt geen probleem.
Aiden past prima! Anders misschien: Finley Jace Skyler Diego Maddox Riley Taylor Brayden Colin Lennox Tyler Logan Bentley Yannick Elroy Jackson Dylan Caleb Matteo Nathan Connor Nigel Bradley