Hee Hallo, Ik ben op het moment 37 weken in verwachting van ons derde zoontje. Helaas hadden we heel mijn zwangerschap de naam Finn in gedachten alleen mijn man heeft zich 2 weken terug ineens bedacht ik vind dat toch niet zo een leuke naam meer... Dus nu zit ik natuurlijk helemaal in de stress wat nu haha. De namen van onze andere 2 zoontjes zijn Sem & Noah en wil wel dat de derde naam er een beetje bij past. Liefst een korte stoere naam die je niet kan afkorten (en anders moet de afkorting ook leuk zijn )
Wat grappig, toen ik de titel las, dacht ik direct: finn!! Nu blijkt die naam dus af te vallen. Jammer!! Wat dacht je dan van Vince?
S.em, N.oah en... Flynn? Vince (krijg je als afkorting alsnog 'vin' ) Jax Dex Davy Jari Roby Toby Wess Jarne Jarno Ties Koen Joep Roy Mats Matz Mads Thije Thijs Thijn Paul Frank Lars
Jaa hebben nu de naam Quinn in gedachten dat als de kleine nu zou komen word dat het. Vince vind ik ook heel leuk maar mijn man helaas niet.. Hij vind eigenlijk geen enkele naam leuk behalve Micha en die vind ik echt niet leuk!
Sem en Noah zijn bijbelse namen, misschien leuk om bij de 3e dat ook te kiezen? Lucas ( of luuk), Ruben, David (nederlands uitgesproken), Daniël (Daan) of Matthias/Mattias/Mathias (Matt).
Sem, Noah en Jammer zeg, ik vind Finn er echt heel mooi bij! Boyd, Brent, Chris, Jace, Jack, Jort, Koen, Lars, Liam, Luuk, Mats, Mick, Moos, Otis, Quint, Ravi, Revi, Rick, Thijs, Vigo, Vince, Wolf, Wout, Zain
Vind Finn ook erg leuk. Flauw van je man om zich opeens te bedenken! Sem, Noah en.. Daan Nathan Joshua Adam Liam Mick Lucas
Oh wat jammer van Finn, ik vind dat er namelijk echt heel leuk bij passen! Wist je trouwens dat in de Bijbel Sem de zoon is van Noah (Noach)? Ik vind dat wel grappig Noachs andere zonen heetten Cham en Jafeth. Maar dat lijkt me niet zo'n succes Sem en Noah vind ik een hele mooie combinatie overigens. Ik vind Levi er mooi bij! Micha vind ik trouwens ook mooi. Mika anders? Of Ezra? Jack Jake Liam Loyd Ruben Max Mace Felix Lars Vinn Vince Xavi Revi Raff
Deel is al genoemd, maar: Lucas, Levi, Daan, Jesse, Ruben, Mats, Boaz, Seth, Aron/Aaron, Job, Joas, Mika, Timo, Ezra, Joël, Thijs, Luuk
Sem Noah & Tijn Sem Noah & Daan Sem Noah & Duuc Sem Noah & Luuk Sem Noah & Luc Sem Noah & Vic Sem Noah & Bram Sem Noah & Jael Sem Noah & Mats Sem Noah & Mees Sem Noah & Lars