Hoi, Wij zijn zwanger van ons tweede zoontje en zoals de titel al zegt op zoek naar een naam die past bij de naam van onze oudste, Joep. Hoop dat jullie ons kunnen helpen. Groetjes
Joep en Lars!! Of: Bart, Bent, Bram, Chris, Coen, Daan, Dex, Duke, Faas, Fenn, Finn, Gijs, Koen, Lenn, Loek, Luuk, Mark, Mats, Max, Mees, Mick, Moos, Nick, Niek, Nout, Ralf, Rens, Rick, Rolf, Sam, Senn, Siem, Stan, Stef, Sten, Teun, Thijs, Thom, Ties, Tren, Twan, Wolf, Wout, Zain
Tijn Thijs Jurre Duco Twan Tuur Wessel Raff Fedde Zeger Lux Kay Dex Wout Niels Pepijn Mats Senn Ivo Sebas
Ik dacht meteen aan Bram! Hele leuke naam, Joep Anders: Luuk Sten Timo Verder zijn er al een hoop leuke namen genoemd
Bram vinden wij ook erg leuk, maar onze achternaam begint met een H dus dan worden de initialen B.H. beetje gek haha
Lucas Ties Loek Robbe Noud Rens Sjoerd Sjors Casper Leon Roel Thomas Mark Koen Lieuwe Seth Auke Milan Timo Derk Art Maas Aron Tobin Brent Boyd Dieter Mels Melle Floris Jasper
Joep en Pim vind ik perfect samen anders: Daan Luuk Mees Mart Bas Stan Stef Karst Cas Niek Ties Wout Tom Stijn Klaas Ben
Vriend van ons heet zo. Hij gebruikt het bijna nooit op die manier. ALleen met Carnaval, op zijn trui, omdat hij het kei grappig vindt..... Dus daar zou ik me niet door laten weerhouden
Maar je gebruikt of ziet je initialen toch bijna nooit? Ik zou me daar niet druk om maken hoor. Bram is een leuke naam
Joep en... Siem Thijn Thijs Luuk Kees Gijs Dirk Lars Frank Huub Thije Guus Hidde Fedor Ivo Luuk Moos Geen andere suggesties gegeven omdat ik in dit geval wederom voor kort en hollands zou kiezen. Degenen uit mn lijstje die ik zelf het best bij Joep vind passen zijn (in willekeurige volgorde): Frank Lars Siem Gijs Fedor
Onze oudste heet Gijs en Joep was 1 van de jongens opties voor baby nr2. Vind ze erg leuk samen passen. Verder stonden nog op het lijstje; Teun Siem En Luuk