O jammer, Finn past er echt perfect bij! Geen idee of ze al genoemd zijn: Sem, Noah en .. Tijn Milo Dani Rens Lenn Cas Mick Lou Jens Lasse Ivo Jip Tuur Lev
Daniel, of eventueel Levi. Finn vind ik er juist niet bij passen, lijkt veel te veel op Sem als je het roept in de speeltuin bijvoorbeeld.
Cas Dex Luc (a) Daan Jack Rens Daaf/Dave Kian Joël Bram Liam Boaz T(h)om Qwin Quint(en) Jar(n)o Thijs Thijn Damian Fabian Florian Brent Jesse Colin Jorick
Abel Alex Bas Beau / Bo, Bodhi Cas, Casper Daan Dave Elias Faas Fedde, Ferre Felix Flip Floris Flynn Hidde Hugo Jasper, Jesper Jelle, Jelte Jelt, Jent Jesse Jip Job / Jop Jonas, Jonah / Jona Joren Joris Jurre Kai Lars Levi Loet, Loek Luuk, Lucas, Luca Mats Max Mees, Maas, Moos Melle, Mels Merijn, Marijn Mick Milo Morris Olaf Otis Pelle Quin, Quint Raf Ravi Rense / Renze Teije / Thije Thijmen / Tijmen Ties Tim, Tom / Thom Timo, Tilo / Thilo Tygo / Tycho Vigo
Wat jammer dat Finn en Vince zijn afgevallen. Past heel leuk en zijn prachtige namen. Misschien: Beau, Thom, Max, Raf, Mick, Vic, Mats.
Ik ken 3 Noahs waarvan de broer Levi heet, blijkbaar een veelvoorkomende combi. Zou ik daarom al niet kiezen. Mika vind ik wel leuk.
Sem Noah en Mick Of Sem Noah en Flint Wij zouden zelf eerst een Sem, Noah en Milo krijgen. Maar schoonzusje haar gekozen jongensnaam leek teveel op Noah (+ zelfde tijd uitgerekend) dus we hebben er Sem Nino en Mick van gemaakt.
Sem, Noah en Jesse Sem, Noah en Abel Sem, Noah en Judah Sem, Noah en Daniel Sem, Noah en Bram Sem, Noah en Thijn Sem, Noah en Joas Sem, Noah en Bas