Het is nog vroeg en we weten natuurlijk nog niet óf het wel een jongen is maar ik ben er serieus echt al een jaar over aan het nadenken en ik/we weten het gewoon niet! Meisjesnaam ligt al jaren klaar We houden van korte namen, geen Engelse namen, geen naam met ij en geen top 10 naam. Zelf vind ik Tim heel erg mooi maar dat wil vriend niet. Ook vind ik Dex en Jurre leuk maar ook dat vind hij niks. Namen die we wel leuk vinden maar het gewoon net niet zijn : Ruben, Yens, Niek en Bas. Onze zoon heet Stijn. Weten jullie nog een leuke naam die hier bij past en "voldoet aan onze eisen"
Stijn en Hugo Stijn en Max Stijn en Koen Stijn en Bram Stijn en Mees Stijn en Harm Stijn en Sjoerd Stijn en Jim Stijn en Joep Stijn en Abel Stijn en Noud Stijn en Laurens Stijn en Chris Stijn en Marnix Stijn en Luuk Stijn en Julian Stijn en Floris Stijn en Brent Stijn en Thomas Stijn en Joost Stijn en Teun Gelukkig heb je nog even te gaan Hihi! PS misschien een top 10 naam, ik heb namelijk geen idee welke namen in de top 10 staan.
Julian vind ik ook mooi, maar vriend weer niet.. Ook al hebben we nog even denk ik niet dat we eruit komen mocht het een jongen zijn..
Oh vast wel! Hij kan tenslotte niet naamloos blijven hihi. Ik denk namelijk dat als je eenmaal weet dat het een jongetje is, je misschien anders kijkt naar namen, omdat je wel 1 moet kiezen. (hoop ik in ieder geval) En er zijn hier genoeg leden die vast en zeker nog meer ideeën hebben. Michelle, waar ben jeeeee?
Onze zoon heet Sten. Lijkt op Stijn Namen die wij o.a. in gedachten hebben zijn: Cas Job Quin Mats Jens Lenn vind ik ook een leuke naam, maar past dan weer niet bij Sten, maar wel bij Stijn vind ik! Succes!
Ben, Benjamin Chiel / Giel Christian Daniël David Fabian Hessel Hidde Jelte Job / Jop Jochem Joël Jonathan Jorg, Jorgen Jorn, Joren Jos Jurgen Justin Koen Lars Mart Matthias Maurice Max Melle Merijn, Merlijn Nick Niels Pim Quinten Rens Rick / Rik Ron Sieb, Siebe Simon Sven Tom / Thom Tristan Wessel Wout, Wouter
Bram Wout Joep Jens Raf Tom Cas Paul Roel Luuk/luke/luc Rens Diek Jur Sil Giel Daan Rick Bas Teun Freek Harm Mink Vigo Lars
Ze zijn al genoemd, maar ik vind Chiel en Thom er leuk bij! Of deze er tussenstaat weet ik niet: maar Hugo is ook super!
Op t kdv van mijn zoontje zitten twee broertjes: Tom en Stijn. Erg leuke namen allebei (vind ik persoonlijk dan)