Vanmorgen de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit, ook kregen we te horen dat we een dochter krijgen. We hebben al een zoon Levi en zoeken nu dus nog een meisjesnaam. Zelf vind ik Niene een leuke naam maar mijn vriend (nog) niet verder vind ik leuk: Puk of puck Suus Liv maar een vriendin van ons heeft al een dochtertje genaamd Liv Ise of Ize Ideeën zijn welkom Groetjes Klungel
Ize, leuk! Andere ideetjes: Bine / Biene Bodijn Carize Caró, Cató Doris Elin Ella Elsa / Elza, Else / Elze Elske Estée Fem Fiene Flore Gwen Hanna(h) Isha Iva, Ieve Jess, Joss Jonne Jula Juna Kaja Loua Luce / Luus / Luz Maia Mara, Maren, Mare Mari Marlou Marre Marte / Marthe Maud Mea, Mia Meie Mika Mille, Mirre Mira Miza Mone Nanna Neva Nieke, Nika Nieve Nila Ninthe Nissa Nola, Nona Nora, Nore, Noor Nova Pip Robine Roos, Rosa Sari, Sare, Sara Sinne Suze Tara Tess Tesse, Teske, Tessel Tirza Vere, Veró Vianne, Viënne Vieve / Vive Vita Yara / Jara Yentl Zinzi Ziva
Ik vind ise/ize erg leuke namen die ook goed bij de naam van je zoon passen! Vind zelf elin ook een erg mooie naam die goed bij levi kan.. Vind puck en suus er dan weer minder bij passen. Anders iets als iva, isa of lise? Achja, ik roep ook maar iets hoor Vind ize of ise eigenlijk erg leuk!
Levi en Noa Levi en Zoë Levi en Marley Levi en Isis Levi en Isa Levi en Rosa Levi en Gigi Levi en Liz Levi en Ivy Levi en Mila Maar Puck is echt SUPER LEUK!!!!!!