Hai dames, Ik ben 41 weken en ik heb nog geen naam wie weet mooie turkse, islamitische jonfens naam......hoop dat er iemand is met ideen Bedankt
Adnan Burak Hasan Nezih Abay Alev Arslan, Aslan Aydın Ayhan Barış Bayram Cemil Cengiz Ekrem Emin Emre Erdal Erol Fatih Hakan Halil Husrev / Hüsrev Itri İbrahim İlhan Mehmet Nevzad/Nevzat Nihat Okan Orhan Salih Tarık Tarkan Ulaş Volkan Zeki
Wie weet heb je straks je zoon in je armen en weet je meteen welke naam bij hem past....succes met kiezen!
Eyup, Tahir, Tolga, Önder, Munur, Sefer, Emre, Cesur, Koray, Semih, Altay, Ferhat, Fatih, Eyupcan, Ersel, Serkan, Alper, Sertan, Serdal, Serdar, Aytac, Sefa, Emrah, Burak, Birol, Ali, Cuneyt.. Pff meer weet ik zo even niet.. ben benieuwd wat jullie keuze uiteindelijk wordt. hou je ons op de hoogte? Succes nog even met de laatste loodjes
Ik ben vandaag 40 weken en we hebben al 3 maanden een naam.. Ook Turks want mijn vriend is Turks En sinds de afgelopen week twijfel ik !! Cuneyt was hij toen opgekomen en die vond ik wel leuk.. Maar nu twijfel ik toch.. Ayden vind ik ook heel leuk.. Moeilijk dit
Bedankt dames! Ik dacht aan siraj of louay maar de familie en mensen om me heen vinden siraj op siren giraf of sieraad lijken?! Ik ben nu in het ziekenhuis morgenochtend half 9 wordt ik ingeleid, koray en mikail zo heten mijn andere 2 zoontjes!
Maar het gaat er toch om dat jullie het een mooie naam vinden.. Toch niet wat de familie ervan vind..