Hallo iedereen, Wij verwachten rond 21 juni ons zoontje en nu willen we hem graag vernoemen. De namen van onze vaders zijn : Herman en Rinus. Wij komen er zelf maar niet uit om een leuke naam te bedenken vandaar dit berichtje op het forum Hoop dat hier mensen zijn die leuke ideeën hebben, de naam Henri/Henry is uitgesloten. Wij zijn benieuwd!!!
Even een beetje met letters gespeeld hoor. Wat vind je van: -Ryan/Rian -Rens - Harm En anders misschien voluit vernoemen?
Hermanus Marien Hermes Mannus / Mannis / Mannes Hannes Hennis Harris Harrie Ramin Rami Mari Marni Miran
Moeilijk zeg... heb je al wat leuks gezien? Wij hebben de kinderen via de 2e en 3e naam vernoemd naar de grootouders. Wel gemoderniseerd en de namen van de opa's vervrouwelijkt. De eerste naam konden we dus vrij kiezen.
Wat een reacties zeg! Super bedankt, er zijn al een paar namen die wij leuk vinden. Mocht er nog iemand zijn die nog een leuke naam heeft bedacht dan lezen we dat graag
Volgens mij kan ik wel hierop reageren onze zoon is vernoemd naar mijn vader die M. arinus heette roepnaam R.inus, Wij hebben hem R.ins genoemd, soms komt de vraag waar het vandaan komt en de mensen die dicht bij ons staan die wisten direct dat hij vernoemd was, tevens is hij nog nooit Rens genoemd, wel vragen ze soms of het met een Z? is? Toevallig kwam mijn oma laatst bij hun in de stad een kindje tegen dat ook deze naam had erg leuk. meestal zijn het oudere mannen die zo heten. Leuke anekdote je hebt natuurlijk de Rinse appelstroop en hij was in het begin ervan overtuigd dat die alleen voor hem was